علی مظاهری بوکسور طلایی کشورمان متولد اول بهمن 61 از استان کرمانشاه استکه بوکس را از سال 79 زیر نظر استاد پرویز غلامی در باشگاه شهرداری کرمانشاه آغاز کرده است.

به گزراش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، علي مظاهري  پس از دو سال به  تیم ملی بزرگسالان بوکس کشورمان پيوست و از سال 82 تا هم اکنون به مدت 10 سال در تیم ملی مشت زد و عناوین قهرمانی متعددی را در میادین بین المللی کسب کرد.

علی مظاهری بوکسور المپیکی کشورمان در وزن فوق سنگین کارنامه پرافتخاری  را دارد وی دارنده برنز آسیایی مسابقات 2004 فیلیپین، طلای آسیای 2006 قطر ، برنز آسیایی 2009 چین، طلای آسیای 2007 مغولستان و برنز آسیایی 2010 گوانجور ، مقام مسابقات ستاره های جهان در آذربایجان و کسب مدال ارزشمند مسابقات آسیایی قزاقستان می باشد.

مظاهری طلایی بوکس دومین حضور خود را بازی های المپیک تجربه می کند.
علی مظاهری پرچمدار کاروان ورزشی ایران در خصوص میزان آمادگی اش در بازی های المپیک 2012 لندن اظهار داشت: در اوج آمادگی جسمانی و روحی هستم و در نظر دارم با تمام وجودم بر روی رینگ لندن به مبارزه بپردازم و نخستین مشت زنی در تاریخ ورزش ایران باشم که پس از 70 سال به مدال المپیک دست یابم.

وی افزود: اگر چه در اولین تجربه ام در بازی های المپیک 2008 پکن ناکام ماندم اما تمام تلاش خود را در این 4 سال فرصت  زمانی انجام داده ام تا بتوانم بار دیگر حضور در المپیک را تجربه کنم و در آخرین فرصتم در این رویداد مهم ورزشی شگفتی ساز شوم.

پرچمدار کاروان ورزشی کشورمان اظهار داشت: خوشبختانه تیم بوکس ایران از انگیزه بسیار بالایی برخوردار است در بازی های المپیک داشتن روحیه و انگیزه بالا یک امتیاز بسیار ویژه است و اصلاً همین ویژگی باعث می شود که بوکسورهای ما در لندن کارهای بزرگی را انجام بدهند.
با توجه به شرایط موجود من بسیار امیدوارم که بعد از گذشت 70 سال بتوانیم از المپیک مدال بگیریم هر چند کار بسیار دشواری را برای رینک ؟؟؟ها در لندن پیش رو داریم .

مظاهری اظهار داشت: به هر حال هر 4 بوکسور المپیکی کشورمان شانس کسب مدال را دارند و می توانند طلسم بی مدالی را بشکنند.

مظاهری در خصوص رقبای اصلی خود در بازی های المپیک بیان داشت: بازی های المپیک رویداد و میدان بزرگی است که بهترین ها و نخبه های هر رشته ورزشی در آن شرکت می کنند. اما این موضوع نمی تواند باعث تضعیف روحیمان شود چرا که ما چیزی از آنان کم نداریم در وزن 91+ کیلوگرم 6 حریف قدرتمند در این رقابت ها شرکت می کنند که مشت زنان اوکراین ، کوبا ، روسیه ، آذربایجان از رقبای اصلی من خواهند بود.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار