مهدي سهرابي يكي از نمايندگان دوچرخه‌سواري در المپيك 2012 لندن درباره حضور خود در اين رقابت‌ها در گفتگوي مفصل از حضور خود در ورزش دوچرخه‌سواري تا حضور در المپيك صحبت كرد.

به گزارش خبرنگار ورزشي  باشگاه خبرنگاران،‌مهدي سهرابي در سال 1360 در شهرستان زنجان متولد شد. وي از سال 1376 با عشق و علاقه‌اي كه به رشته‌ي دوچرخه‌سواري داشت وارد اين ورزش شد و با توجهبه توانايي‌هايي كه داشت توانست در سال 1377 به عضويت تيم ملي جوانان و پس از آن هم بزرگسالان درآيد.

نخستين مدالي كه وي توانست كسب كند، مدال طلاي قهرماني آسيا در رده سني جوانان سال 78 بوده و پس از آن توانسته در 3 دوره از بازيهاي آسيايي،‌3 مدال نقره و 2 مدال برنز بدست آورد.
همچنين گفتني است، نخستين تيمي كه اين ورزشكار المپيكي در آن حضور داشته و به ركابزني پرداخته تيم پيكان تهران بوده است.

شايان ذكر است، وي در حدود 2 هفته پيش در مسابقات تور سوئيس كه چهارمين تور بزرگ و معتبر دنيا محسوب مي‌شود شركت داشته است.

او درباره‌ي اين مسابقات حضورش در تيم‌هاي خارجي گفت: مسابقات از سطح كيفي بالايي برخوردار بود و ركابزنان خوبي هم در اين رقابت شركت كرده بودند.

حضور من در اين دوره از رقابت‌ها بسيار مفيد واقع شد و توانستم ميزان آمادگي‌ام را بسنجم.
وي همچنين ادامه داد: حضور در تيم‌هاي خارجي براي من بسيار ارزشمند است و يك امتياز مثب برايم محسوب مي‌شود زيرا مي‌توانم در كنار آن نفرات بزرگ شوم و تجربه كسب كنم و در مسابقات حرفه‌اي شركت كنم.

وي افزود:‌براي حضور در المپيك 2012 لندن تمام سعي و تلاشم را مي‌كنم و با تمام توان تمرينات را در شهر خودم پيگيري مي‌كنم.

سهرابي در خصوص برگزاري اردو در شهر تهران گفت: تشكيل شدن اردوها در شهر آلوده‌اي مثل تهران چيزي جز ضرر براي ركابزدن المپيكي ندارد.

در حال حاضر هر 3 نماينده دوچرخه‌سواريمان در شهرهاي خود در بهترين شرايط تمرين مي‌كنند و به نفع ماست كه اردويي در تهران با وضعيت نامناسب پيست و هوا نداشته باشيم.
هر چند احتمال مي‌رود در هفته‌ي آينده اردويي در تهران تشكيل شود تا ما بتوانيم در كنار هم باشيم و به تمرين بپردازيم .

در انتها مهدي سهرابي بيان كرد:‌ المپيك 2012 لندن براي من سومين شانس حضور در اين ميدان بزرگ است و اميدوارم حادثه‌ي غير مترقبه‌اي برايم پيش نيايد و بتوانم آنگونه كه در تمرينات موفق بوده‌ام در اين مسابقات هم نماينده شايسته‌اي براي كشورمان باشم و بتوانم به نتيجه مطلوبي دست پيدا كنم./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار