رسانه های آمریکایی پس از این خبر با
چاپ عکس پیراهن بازیکنان با تمسخر تیتر زدند برای فروش و نوشتند تنها لوگوی
شرکت کامپیوتری اپل 1 بر روی پیراهن 3 بازیکن بزرگ میامی و یا تصویر
همبرگر را پشت پیراهن جرمی لین تصور کنید.
اما آدام سیلور معاون اجرایی لیگ NBA
پس از جلسه سالانه تابستانی به خبرنگاران گفت: این تبلیغات بر روی پیراهن
بازیکنان احتمالاً 100 میلیون دلار سوددهی خواهد داشت و به احتمال زیاد هم
با این موضوع موافقت خواهد شد NBA با این تبلیغات چهارمین لیگ بزرگ حرفه ای
آمریکایی شمالی خواهد بود که از تبلیغات پشت پیراهن استفاده میکند.
پیش بینی می شود کمپانیهای اتومبیل
سازی رستورانهای زنجیره ای ،نوشانه و شرکت های کامپیوتری علاقمند به تبلیغ
بر روی پیراهن های بازیکنان NBA باشند.
ضمن اینکه شرکت های کوچک اجازه ورود به این برنامه تبلیغاتی را ندارند./مح