بروكراسي نظام اداري كشور سنگ بزرگي بر سر راه توليدكنندگان كشور است.

بهروز فروتن مشاور عالي خانه هاي صنعتي در گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران،‌ با بيان اين مطلب افزود: با توجه به امكانات بكر و بالقوه كشورمان در خصوص توليد محصولات كشاورزي ما مي توانيم با سرمايه اقليمي كشورمان و سرمايه اندك به توليد و فرآوري محصولات كشاورزي بپردازيم.
وي ادامه داد: صنعت غذا از جمله صنايعي است كه احتياج به سرمايه فراوان ندارد و با سرمايه اندك مي توان يك صنعت غذايي ايجاد كرد.
فروتن تصريح كرد: مقدار بسياري از محصولات كشاورزي كشورمان بر اثر ضايعات از بين مي رود كه براي جلوگيري از ضايعات بايد صنايع غذايي فراواني را در كشور ايجاد كنيم كه علاوه بر توسعه محصول باعث افزايش اشتغال در كشور شويم.
مشاور عالي خانه هاي صنعتي تصريح كرد: كشاورزي از جمله منابع سودآور در كشور است كه با مديريت صحيح و مناسب از سرمايه ملي زمينه توسعه اين صنعت را فراهم كنيم.
وي تاكيد كرد: صنعت غذايي كشور نسبت به 40 سال گذشته بسيار پيشرفت داشته اما با وجود مشكلات بسياري در خصوص تسهيلات و بروكراسي آينده اي روشن پيش روي صنعت غذايي كشور نيست.
فروتن خاطرنشان كرد: با توجه به اينكه صنايع غذايي در دنيا بسيار گسترده و مهم است دولت بايد براي گسترش و حل مشكلات توليدكنندگان چاره اي بيانديشد تا شاهد رونق و صادرات اين صنعت در جهان باشيم./ي

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار