مديرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، و دبير ستاد دائمي تسهيلات سفر استان چهارمحال و بختیاری، از ورود سه ميليون و سيصد و پانزده هزار و 543 نفر مسافر در تيرماه امسال به این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد:
مژگان ریاحی گفت: اين تعداد مسافر در قالب سرنشين هاي اتوبوس، ميني بوس، هواپيما و خودروهاي شخصي بودند که بيشتر از استان هاي تهران، اصفهان، فارس و خوزستان وارد استان شدند.
وی، با بيان اينكه، تعداد مسافرين و گردشگران اقامت کننده در این استان 275 هزار و481 نفر در ماه گذشته بودند افزود: اين مسافران در مكانهاي اقامتي شامل هتل، هتل آپارتمان، مهمانپذير، منازل استيجاري، کمپ هاي موقت ، مدارس و همچنين نصب چادرهاي مسافرتي در و پارکها اقامت کردند.
وی گفت: بيشترين مسافران و گردشگران از بناي تاريخي قلعه چالشتر و كانون هاي گردشگري پل زمانخان سامان و سياسرد بروجن بازديد نمودند.
مديرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان چهارمحال و بختیاری گفت:در این مدت، يك گروه هشت نفري از محل هاي تعيين شده شامل؛ مراکز اقامتی، رستورانها و مراکز پذيرايي بين راهي، دفاتر خدمات مسافرتي و مراکز اقامتي موقت ( کمپ ها، مهمانسراها و منازل استيجاري ) تعداد صد و 61 مورد بازديد و نظارت داشتند./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.