مشهد/

حرفه آموزی، ایجاد اشتغال و بهبود وضعیت اقتصادی جامعه را به دنبال دارد

فرماندار تایباد با حضور در مرکز فنی و حرفه ای شهید عباسیان تایباد با تبریک هفته کارآفرینی، از دوره های آموزشی در حال برگزاری این مرکز بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد به نقل ازروابط عمومی استانداری خراسان رضوی، محمدعارف عارفی در بازدید از کارگاه گوهر تراشی و قالی بافی خواهران، اشتغال خانگی و استفاده از نیروی مولد بانوان را از موثرترین راه های افزایش درآمد خانواده ها دانست.

وی همچنین بر حرفه آموزی به روستاییان تاکید کرد و گفت: اطلاع رسانی به مردم روستاها و برگزاری دوره های آموزشی در این مناطق، بخش وسیعی از مشکلات اشتغال شهرستان را مرتفع می کند.

فرماندار تایباد در مورد تامین بخشی از هزینه های برگزاری دوره های آموزشی در روستاها با همکاری بخشداری ها و دهیاری ها قول مساعد داد.

مرتضی ثابت رییس مرکز فنی و حرفه ای شهرستان تایباد نیز در این بازدید با ارائه گزارشی از روند برگزاری دوره های آموزشی این مرکز از انتخاب مرکز فنی و حرفه ای تایباد به عنوان مرکز برتر استان خراسان رضوی خبر داد.

وی گفت: برگزاری دوره های آموزشی مختلف در افزایش سطح کارآفرینی و اشتغال شهرستان تایباد تاثیر بسزایی داشته و توانسته است مشکلات بسیاری از جوانان و خانواده ها را با فراگیری حرفه های مختلف برطرف نماید./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.