برنامه ای با عنوان« ایستگاهی به شیرینی قند » با همکاری مساجد منطقه در خانه فرهنگ مهرآور برگزار می شود.

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبر نگاران مسئول خانه فرهنگ مهرآورگفت : این برنامه ویژه گروه سنی نوجوان ، روزهای 2 و 16 مرداد ماه از ساعت 10 تا 12 برپا می شود.

وی افزود : در این ایستگاه ابتدا کارشناس برنامه از منابع کهن فارسی ، و کتاب هایی با موضوعات داستان های قرانی و حکایت ها با موضوعات داستان های قرانی و حکایت ها با موضوعات فضایل اخلاقی داستان هایی را برای شرکت کنندگان روایت می کند.

مسئول خانه فرهنگ مهرآور اظهار داشت : سپس از نوجوانان درخواست می شود که بر اساس داستان گفته شده کاری عملی مانند مانند خوشنویسی ، پوستر سازی ،انجام دهند.

گفتنی است ،در پایان از آثار نوجوانان، نمایشگاهی برگزار و به بهترین آثار هدایایی به رسم یادبود اهدا می شود.

دوره ها ی آموزشی متنوع در خانه فرش

همزمان با آغاز فصل تابستان ، دوره های آموزشی مختلفی در این خانه برگزار می شود که افراد پس از گذراندن این دوره ها می توانند در آن رشته مشغول به کار شوند .

مسئول خانه فرش منطقه 13 گفت : دوره های آموزشی این مرکز شامل فرش بافی (فرش دوره ، فرش گبه ، گلیم بافی ، فرش سنتی ، مرصع بافی و گرد بافی ) همه روزه از ساعت 8.30 تا 20، آوزش شمع سازی ، خیاطی ، سفره آرایی ،آموزش دسر و نوشیدنی است.

وی افزود : شهروندان با شرکت در این کلاس ها ضمن ارتقای توامندی های هنری خود ، می توانند از این طریق درآمدی کسب کرده و کارآفرینی کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره 77473321 تماس گرفته یا به نشانی خیابان دمانود ، میدان چایچی ، خانه فرش مراجعه کنید./ل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار