دروازه بان استرالیایی که راهی تیم استقلال شده است با ذهنیت حضور در لیگ ایران با آبی ها قرارداد امضا کرده است، اما این بازیکن توانست کارت بازی اش را نیز دریافت کند.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، لیام ردی بازیکن جدید تیم استقلال که سابقه درخشانی در لیگ استرالیا و ا ین کشور ندارد با شرایط خاصی به تیم استقلال آمده است.

این بازیکن که قرار است دروازه بان دوم تیم استقلال باشد تصور دارد که قرار است با مهدی رحمتی رقابت کند، اما این دروازه بان تنها برای مواقع لزوم به جمع آبی ها آمده و این تیم را همراهی کند زیرا دروازه بان و دائمی استقلال مهدی رحمتی است و وی قرار نیست برای حضور درون دروازه با رحمتی رقابت کند زیرا حضور رحمتی در تمامی دیداردها اثبات شده است و ردی تنها می تواند برای حضورم در دروازه تیم استقلال برای بازی هایی که رحمتی محروم و یا مصدوم است امیدوار و آماده باشد زیرا در غیر این صورت اين شرایط ادامه دار است.

تنها دروازه بان آبی ها رحمتی است و این گلر استرالیایی باید منتظر ایجاد شرایط خاص باشد، گفتنی است: مجوز بازی این دروازه بان صادر شد و در اختیار مسئولان تیم استقلال قرار گرفت، اما وی در ابتدای حضورش در استقلال از روی نیمکت رحمتی را همراهی می کند و این شرایط همچنان ادامه دار است./مح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار