پویانمایی دو بعدی 120 قسمتی 'طوبی' در باره شخصیت حضرت زهرا (س) و چند تله فیلم دینی در مركز تحقیقات رایانه ای حوزه علمیه اصفهان تولید می شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان مدیر طرح 'طوبی' در جمع خبرنگاران، گفت: در زمینه شخصیت حضرت زهرا (س) تاكنون كار داستانی و تصویری قوی صورت نگرفته و ضرورت داشت در این زمینه كاری  خوب  انجام شود.

حجت الاسلام و المسلمین 'سید مجتبی نواب' با اشاره به تولید كتاب و نرم افزار 'طوبی' در مركز تحقیقات رایانه ای حوزه علمیه اصفهان، در باره شخصیت حضرت زهرا (س) اظهار داشت: تولید پویانمایی طوبی با بهره گیری از محتویات كتاب و نرم افزار طوبی در دستور كار قرار گرفت.

وی اظهار داشت: این پویانمایی در مراحل پیش تولید است و به زودی كار ساخت آن به كارگردانی 'ابوالقاسم نظر پور' انجام خواهد شد.

مدیر طرح طوبی گفت: دو هزار و 900 ساعت تحقیق برای ساخت این پویانمایی با بهره گیری از منابع محكم شیعی شده است.

وی گفت: این مجموعه به قبل از تولد، ولادت، دوران مختلف زندگی حضرت و كرامات ایشان می پردازد.

تله فیلم 'ساعت صفر' با موضوع 'ایثار' نیز توسط مركز تحقیقات رایانه ای حوزه علمیه اصفهان ساخته می شود.

'محمود رضا اسدی'تهیه كننده سینما در باره این تله فیلم گفت: محتوای دینی باید با زبان رسانه به جامعه منتقل شود.

وی افزود: ساخت 24 طرح پویانمایی، تله فیلم داستانی و مستند در سال 91 در دستور كار مركز تحقیقات رایانه ای حوزه علمیه اصفهان قرار دارد. .

وی گفت: یكی از طرح های تله فیلم این مركز با عنوان ساعت صفر' به كارگردانی اكبر خواجویی و بازی هنرمندانی همچون 'عبد الرضا اكبری'، 'حسن جوهرچی'، 'فریبا كوثری'، و الهام رضایی در دستور كار است.

تهیه كننده تله فیلم 'ساعت صفر' افزود: 75 درصد طرح انجام شده و تا چند روز آینده كار تدوین آن آغاز می شود.

وی گفت: طرح 30 قسمتی 'قطره'، سریال 13 قسمتی 'زندگی یك روحانی'، مستند داستانی'حلال و حرام' در 13 قسمت و شش طرح پویا نمایی در مركز تحقیقات رایانه ای حوزه علمیه اصفهان در حال ساخت است/ع.

برچسب ها: اصفهان ، تله ، فیلم ، دینی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.