رییس اداره روابط عمومی و امور بین الملل استانداری و مسوول كمیته اطلاع رسانی مهر ماندگار استان مركزی گفت: اجرای طرح مهر ماندگار گامی موثر در محرومیت زدایی است.

 

'كیوان گودرزی راد' در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک افزود: طرح هایی كه در قالب مهر ماندگار اجرا و به بهره برداری خواهند رسید، آثارگسترده و ماندگاری در مناطق محروم و دورافتاده خواهند داشت.

وی اضافه كرد: طرح های مهر ماندگار موجب افزایش رونق اقتصادی در كشور و رشد اقتصادی نظام اسلامی می شوند بنابراین باید برای بهره برداری از آنها تلاش بیشتری شود.

مسوول كمیته اطلاع رسانی مهر ماندگار استان مركزی بیان كرد: دولت عدالت محور و رییس جمهوری اهتمام و توجه ویژه ای به اجرا و بهره برداری به موقع از پروژه های مهر ماندگار دارند.

گودرزی راد، هدف اجرای طرح مهر ماندگار را تكمیل طرح های نیمه تا پایان دولت دهم دانست و ادامه داد: بهره برداری از این طرح ها در اشتغالزایی نیز نقش به سزایی دارد.

وی خاطر نشان كرد: این طرح زمینه اجرای عدالت در بین قشرهای مختلف جامعه به ویژه محرومان را ایجاد خواهد كرد.

رییس اداره روابط عمومی و امور بین الملل استاندار اظهار كرد: دولت با اجرای طرح مهر ماندگار ثابت كرد به شعارهای داده شده و تحقق عدالت اجتماعی در جامعه پایبند است.

گودرزی راد یادآور شد: در استان مركزی 26 پروژه مهم ملی در قالب طرح مهر ماندگار در حوزه های صنعت و معدن، بهداشت و درمان، راه و شهرسازی، نفت، نیرو، ورزش و جوانان، علمی و فناوری، میراث فرهنگی، بنیاد شهید و امور ایثارگران، فرهنگ و ارشاد اسلامی و سپاه پاسداران اجرا می شود./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.