عضو هیئت علمی جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) این جشنواره را فرصت طلایی آشنایی با آموزه‌های رضوی و معارف اهل بیت(ع) عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد به نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌رضوی، مصطفی فقیه اسفندیاری با بیان اینکه بی‌تردید یکی از اقدامات شایسته و در خور تقدیر سال‌های اخیر برگزاری جشنواره امام رضا(ع) در سطح ملی و بین‌المللی است، اظهار کرد: در زندگی فردی و اجتماعی، امروز بیش از پیش آشنایی و اجرای آموزه‌های رضوی احساس می‌شود.

وی با اشاره به اینکه زندگی ائمه اطهار دارای ابعاد ارزشمند و سیره گرانمایه‌ای است، افزود: استفاده از سیره ائمه معصوم در زندگی و الگوپذیری از آنان می‌تواند به‌عنوان سرلوحه‌ای مطلوب در زندگی مردم مورد استفاده قرار گیرد و جشنواره در این زمینه گام‌های موثری برداشته است.

فقیه اسفندیاری از ائمه به‌عنوان مصادیق انسان‌های کامل یاد کرد و گفت: با الگوپذیری از زندگی این بزرگواران می‌توان چارچوب روابط فردی و اجتماعی مطلوب را ترسیم و آن را به جهانیان عرضه نمود.

عضو هیئت علمی دانشگاه علوم اسلامی رضوی تحکیم پایه‌های دینی مردم را در مقابله با دشمنان نظام اسلامی بسیار موثر دانست و یادآورشد: برای رویارویی با تهدیدات دشمنان باید از سلاح ایمان و اخلاص بهره گرفت و در این راستا گسترش آموزه‌های رضوی را نباید نادیده گرفت.

فقیه اسفندیاری ارتقاء جشنواره در سال های اخیر و گسترش آن در بخش بین‌الملل را بسیار مطلوب ارزیابی کرد و اظهار داشت: این جشنواره توانسته با برگزاری همایش‌های علمی و پژوهشی مخاطبان فرهیخته‌ای در حوزه و دانشگاه داشته باشد و روز به روز بر روند استحکام پایه‌های خود بیفزاید./س

برچسب ها: عضو ، هیئت ، علمی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.