سعيد محمدپور وزنه بردار دسته 94 کيلوگرم تيم ملي در المپيک لندن قصد دارد جاي پاي رضازاده همشهري اش در المپيک بگذارد.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، سعيد محمدپور که توانسته است با 19سال سن به اولين المپيک خودش پاي بگذارد براي کسب مدال المپيک سخت تمرين مي کند تا هم چون حسين رضازاده همشهري خودش مدال المپيک را هر طور شده بدست بياورد.

به گفته سعيد محمدپور که زاده اردبيل است و در اردبيل با پدر و مادرش زندگي مي کند اين انگيزه که به وزنه برداري روي آورده را به خاطر علاقه شديد به حسين رضازاده قهرمان دو المپيک به اين رشته پاي گذاشته است و هر اردبيلي دوست دارد که يک روز مثل رضا زاده بتواند قهران دنيا و المپيک شود.

سعيدمحمدپور درمسابقات جهاني جوانان مالزي سال 2011 با کسب 3 مدال طلا قهرماني وزنه برداري را از مسابقات جهاني شروع کرد و امسال نيز براي بار دوم در مسابقات جهاني جوانان در گواتمالا قهرمان جهان شد و در رده بزرگسالان نيز در پاريس توانست با حضور بزرگان اين رشته به مدال برنز را بدست بياورد.

سعيد محمدپور با جديت تمام براي مدال آوري و کسب خوش رنگ ترين مدال درالمپيک تلاش مي کند و حدود 2 سال در اردوي هاي تيم ملي جوانان و بزرگسالان براي اين موفقيت بزرگ تلاش مي کند و آينده بلندي را براي اين جوان 19 ساله پيش بيني مي کنند./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار