به گزارش
گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 7 ، علی اصغر احسانی اظهار داشت: برای پرداخت توافق هایی که در اداره املاک صورت می گرفت ، در گذشته فرم هایی در 4 نسخه به واحد حسابداری ارسال و این واحد درخواست وجه را بر روی فرم های فوق به عنوان سند مالی صادر می کرد.
وی ادامه داد: پس از در خواست وجه و تکمیل امضاها، فرم مربوطه برای صدور ارسال می شد ودر ادامه لیست چک ها به واحد املاک ارسال تا توسط این واحد به مودیان ابلاغ شود .
احسانی افزود: مودیان برای دریافت چک های خود ، ابتدا به واحد املاک مراجعه و پس از دریافت نامه پرداخت به واحد حسابداری مراجعه می کردند.پرونده این افراد توسط کارشناس های حسابداری مورد تجزیه وتحلیل قرار می گرفت و برای تکمیل موارد مورد نیاز ، در صورت کامل بودن چک ها در ازای اخذ تضامین لازم به مودی پرداخت می شد .
رییس اداره حسابداری شهرداری منطقه 7 اذعان داشت: با توجه به دستور شهردارمنطقه ، تمامی مراحل فوق در ستاد تملک پروژه بزرگراه امام علی (ع) انجام می شود .براین اساس تیمی شامل 5 نفر از کارشناسان اداره حسابداری به همراه رئیس این اداره در محل ستاد تملک مستقر شدند تا تمامی مراحل یاد شده در این مکان اجرا و چک ها درمحل ستاد صادر و به مودیان پرداخت شود . تمامی این مراحل برای مودی بین دو تا سه ساعت انجام می شود که این میزان در گذشته در حدود یک تا دو هفته به طول می انجامید.