تحليل فعالين دانشجويي درباره ديدار با کامران دانشجو که هفته گذشته در دانشگاه شهيد بهشتي برگزار شد.

به گزارش حوزه دانشگاه باشگاه خبرنگاران،‌ اولين نشست سراسري هماهنگي تشکل‌هاي اسلامي دانشجويي به ميزباني معاونت فرهنگي و اجتماعي وزارت علوم 26 و 27 تيرماه در دانشکده اقتصاد دانشگاه شهيد بهشتي برگزار شد که طي آن فعالين دانشجويي از سراسر کشور با وزير علوم ديدار کرده و مشکلات و مسائل خود را با وي در ميان گذاشتند.

فعالين دانشجويي بعد از نشست نسبت به آن تحليل هايي داشتند که اهم آن را در زير مي‌خوانيد.


سهم‌خواهي برخي فعالين دانشجويي راه فرار وزير شد/هماهنگي تشکل‎ها هدفي که محقق نشد
علي صالحي مسئول بسيج دانشجويي دانشگاه اصفهان گفت: کامران دانشجو در واکنش به صحبت هاي برخي نمايندگان دانشجويي، رفتاري را از خود نشان داد که شايد شايسته مقام وزارت نبود.

رزومه‌سازي مسئولان تنها هدف محقق شده در نشست هماهنگي تشکل‌‌ها بود
مهدي خوجگي عضو شوراي مركزي عدالتخواه دانشجويي گفت: قرار بود در اين جلسه هماهنگي بين تشکل‌هاي اسلامي دانشگاه‌ها صورت گيرد،‌ با بي‌برنامه‌گي‌ها اهداف آن محقق نشد و فقط به جلسه اي براي رزومه سازي مسئولان تبديل شد.

ديدار دانشجويان با کامران دانشجو نتايج مطلوبي نداشت
علي عبدي دبير انجمن اسلامي مستقل دانشگاه تهران گفت: هر نشستي در که در سطح کشور برگزار مي‌شود، الزاماتي دارد که بايد رعايت شود‌، در اين نشست هم بنا بود که به پرسش‌هاي دانشجويان پاسخ داده شود،‌ نه اينکه به فضاي مطالبه‌گري تبديل شود و اين بي‌برنامه‌گي متوجه برگزار کنندگان اين همايش است.

نشستي كه پس از يكسال، انتظار تشكل‌هاي دانشجويي را برآورده نكرد
پس از يك سال تقاضا، چشم دانشجويان به حضور آقاي وزير روشن شد و  به دليل انباشته شدن حجم انبوه مطالبات دانشجويان، فضايي در اين جلسه  به وجود آمد كه به تقابل كلامي شديد ميان وزير علوم و دانشجويان منجر و حتي در برخي لحظات، به دليل سوالات و اظهارات مكرر از داخل جمعيت دانشجويان حاضر، وزير علوم درصدد ترك صندلي خود برآمد و دوباره به ميز پاسخگويي بازگشت.

ديدار مجدد تشکل‌هاي اسلامي در ماه مبارک رمضان با کامران دانشجو
محمد پهلوان دبير کل جامعه اسلامي دانشجويان گفت: باید با ایجاد کارگاه‌هاي همفکري در تشکل‌هاي اسلامي دانشجويان اين نشست‌ها تداوم يابد تا بتوانيم با يک برنامه‌ريزي مدون و جامع در تحقق مطالبات دانشجویان و ارائه یک عملکرد منسجم در راستاي رسيدن به مطالبات دانشجويي کوشا باشیم.

انتهاي پيام/ب2
برچسب ها: تشکل ، کامران ، دانشجو ، نشست ، تشکلها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار