فرماندار شهرستان خالص عراق نسبت به یک خروش مردمی در صورت به تأخیر افتادن اخراج منافقین از پادگان اشرف خبر داد.

به گزارش حوزه سياست خارجي باشگاه خبرنگاران، به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی هابیلیان (خانواده شهدای ترور کشور)، عدی الخدران فرماندار شهرستان خالص عراق و عضو کمیته تخلیه پادگان اشرف روز گذشته نسبت به بروز یک خشم مردمی در صورت به تأخیر افتادن اخراج منافقین از پادگان اشرف هشدار داد و گفت: از دولت مرکزی می خواهیم تا برای تعطیلی این پادگان از زور و اجبار استفاده کند زیرا مجاهدین خلق (منافقین) یک مجموعه تروریستی است و مسؤول کشتار هزاران تن از عراقی ها طی سه دهه گذشته بوده است.

فرماندار خالص افزود: سازمان مجاهدین خلق (منافقین) نسبت به توافقنامه صورت گرفته با سازمان ملل برای اخراج عناصر خود از پادگان اشرف متعهد نیست و همین مسأله باعث به تعویق افتادن اخراج آنها پس از پایان ماه مبارک رمضان شده است.

خدران با اشاره به مشکل تراشی گروهک نفاق و وقت کشی آن گفت: همه این کارها برای ادامه دادن به حضور اعضای آن در پادگان اشرف است.

تاکنون ۲۰۰۰ تن از عناصر گروهک تروریستی منافقین طی ۵ مرحله، از پادگان اشرف اخراج و به پایگاه الحریه (لیبرتی) در بغداد منتقل شده اند. مرحله بعدی اخراج منافقین به دلیل کارشکنی آنها، تاکنون چندین بار به تعویق افتاده است.

"انتهاي پيام"/س3
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار