سخنگوي كميسيون امنيت ملي مجلس جزئيات جلسه ديروز(سه‌شنبه) اين كميسيون پيرامون بررسي مسائل سوريه را تشريح كرد.

به گزارش حوزه پارلمان باشگاه خبرنگاران سیدحسین نقوی حسینی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس در تشريح جزئیات جلسه عصر ديروز(سه‌شنبه) این کمیسیون گفت: سردار احمدی‌مقدم فرمانده نیروی انتظامی و معاونان وی  میهمان جلسه عصر کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی بودند و گزارشی از آخرین تحولات و فعالیت‌های نیروی انتظامی در حوزه امنیت اجتماعی، مرزها و مرزبانی، راهنمایی و رانندگی و مبارزه با مواد مخدر و مبارزه با مفاسد اجتماعی به کمیسیون ارائه کردند.

 وي در ادامه افزود: تناسب نیروی انسانی نیروی انتظامی و جمعیت و گام‌های قابل قبول در اصلاح روابط نیروی انتظامی با مردم از جمله مواردی بود که احمدی‌مقدم به آن اشاره داشت.

 نقوي حسيني همچنين اظهار داشت: فرمانده ناجا در این جلسه خاطرنشان کرد که طرح عفاف و حجاب تنها سند عمل نیروی انتظامی در حوزه عفاف و حجاب است و در چارچوب وظایف تعیین شده در آن طرح قادر به انجام وظیفه هستیم.

وي ادامه داد: احمدی‌مقدم با اشاره به عملیات جمع‌آوری ماهواره‌ها تصریح کرد که در زمینه‌ جمع‌آوری ماهواره برخورد سلبی به عهده نیروی انتظامی است و ما حدود 20% کاهش بهره‌برداری داشته‌ایم.

 نقوی حسینی با اشاره به نشست ویژه عصر سه‌شنبه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی که با هدف بررسی آخرین تحولات سوریه برگزار شد، اظهار داشت: در این نشست مسئولان دستگاه‌‌های ذیربط ابعاد جدیدی از عملیات تروریستی اخیر در سوریه را تبیین کردند كه سازماندهی گروه‌های تروریستی و پشتیبانی آنها از سوی قدرت‌های سلطه‌گر و تلاش تروریست‌ها با هدف ایجاد رعب و وحشت و کشتار بیشتر مردم از جمله موارد قابل توجه است.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی خاطرنشان کرد: آرامش نسبی و پاکسازی دمشق در حال حاضر از طرف دولت صورت گرفته و حضور همراه با تسلط نسبی در سایر شهرها و استان‌ها از سوی نیروهای نظامی دولت وجود دارد.

نقوی حسینی تصریح کرد: براساس جمع‌بندی تحولات سوریه درگیری‌ها از مرزهای این کشور خارج شده و به سطح بین‌المللی گسترش یافته است و در نتیجه باید مشکل سوریه در سطح بین‌المللی حل شود.

نماینده ورامین در  پایان خاطرنشان كرد: غربی‌ها به همراه رژیم صهیونیستی و برخی کشورهای وابسته منطقه‌ای تلاش می‌کنند نقش جمهوری اسلامی در حل مشکل سوریه در سطح بین‌المللی را کمرنگ کنند.

انتهاي پيام/س2

 

برچسب ها: مجلس ، کمیسیون ، سوریه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار