دانش آموزان شهرستان شیروان در مسابقات حفظ قرآن سه عنوان کشوری و در مسابقات طرح جابر دو رتبه برتر کسب کردند.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بجنورد؛ یحیی شعبانی گفت: در مسابقات کشوری ،در رشته حفظ که تیرماه در اصفهان برگزار شد، دانش آموزان فاطمه بهرامی رتبه دوم کشوری – یاسین قربانی رتبه چهارم کشوری و مصطفی رحمتی رتبه پنجم کشوری را در رشته حفظ بدست آوردند.

معاون پرورشی و تربیت بدنی مدیریت آموزش و پرورش شیروان افزود: در سال تحصیلی جاری بیش از 13000نفر دانش آموز در رشته حفظ در مرحله آموزشگا هی شرکت داشتند که از این تعداد 1200نفر به مرحله شهرستان راه پیدا کردند.

وی با بیان اینکه پس از برگزاری آزمون مرحله شهرستان تعداد 14 نفر از دانش آموزان به مرحله استانی راه پیدا کردند افزود: در مرحله استانی نیز 10 نفر از دانش آموزان به مرحله کشوری راه یافتند که در مرحله کشوری نیز سه نفر مقامهای دوم ،چهارم و پنجم کشوری را از آن خود کردند .

همچنین معاون آموزش ابتدایی شیروان نیز با اشاره به کسب دو رتبه برتر کشوری طرح جابر و پروژه آزمایش توسط دانش آموزان ابتدایی این شهرستان افزود : از 52 طرح راه یافته به مرحله استانی، طرح دو گروه از دانش آموزان این شهرستان ضمن راه یافتن به مرحله کشوری در پروژه آزمایش حائز رتبه برتر شدند.

صدری فضلی افزود: این دو گروه دبستانهای هیات امنایی پسرانه و دخترانه فرهنگیان عبارتند از نگین هوشمند-ساراگلی –نازنین قاسمی از هیات امنایی دخترانه و امین ملکی –علیرضا محمد زاده و علی مهرابی از هیات امنایی پسرانه هستند./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.