نماینده مردم ارومیه در مجلس گفت: این بلای خانمان‌سوز اعتیاد و مواد مخدر به هیچ‌عنوان تفاوتی بین فقیر و غنی قائل نیست و گریبان هر دو را می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه نادر قاضی‌پور در جمع خبرنگاران در ارومیه اظهار داشت: از نخستین روزهایی که انقلاب اسلامی ایران به پیروزی رسید ضدانقلاب با پشتیبانی بیگانگان جنگ را به مردم این منطقه تحمیل کرد ولی با ایستادگی و پایداری رزمندگان اسلام کاری از پیش نبرد و امروز نیز از حربه مواد مخدر استفاده می‌کند.

وی تصریح کرد: انقلابی‌ترین و متدین‌ترین نیروهای جان برکف انقلاب هم‌اکنون فرزندان خود را در دام اعتیاد می‌بینند پس باید از طریق در نظر گرفتن شرایط کنونی هوشیار بوده و مقابل این حربه دشمن چاره‌اندیشی کرد تا دامنه این بلای خانمان‌سوز بیش از این وسعت پیدا نکند.

قاضی‌پور اضافه کرد: نیروهای حکومتی و دستگاه‌های اجرایی چنانچه با همه توان و تجهیزات به میدان مبارزه وارد شوند هیچ‌گاه موفق نمی‌شوند مگر اینکه همه اقشار جامعه و خانواده‌ها در کنار آنها قرار گرفته و به هر شکل ممکن یاری رسانند.

وی منشاء اعتیاد را استفاده از برنامه‌های ماهواره‌ای دانست و گفت: اعتیاد از فساد و فساد هم از ماهواره ناشی می‌شود، پس باید از درون خانواده با فساد مبارزه کرد تا اعتیاد ریشه‌کن شود و همچنین نباید گفت که اعتیاد فقط گریبانگیر فقرا می‌شود بلکه افراد زیادی دارای شغل، درآمد و موقعیت اجتماعی نیز گرفتار می‌شوند.

نماینده مردم ارومیه ماه مبارک رمضان را فرصت مناسبی برای تبلیغات دانست و اضافه کرد: این ماه مبارک فرصت مناسبی به دست می‌دهد تا ضمن روزه‌داری علیه مسببان این معضل اجتماعی نیز تلاش کنیم.

قاضی‌پور خطاب به مسئولان گفت: اگر به اهمیت این مسئله توجه نکنید دشمن داخل خانه شما هم خواهد شد.

نماینده مردم ارومیه در مجلس اظهار داشت: به محیط‌های زندان باید رسیدگی شود، همه مردم باید به همسر و فرزندان خود توجه کافی نشان دهند، به ویژه مسئولان باید برای پاک نگه‌داشتن جامعه همت کنند زیرا این حکومتی که تاسیس کرده‌ایم به راحتی به دست نیامده است./س

برچسب ها: اعتیاد ، ارومیه ، جامعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.