بخشدار مرکزی شهرری گفت: موضوع جداسازی ری از تهران با جدیت از سوی استاندار و هیئت دولت در حال پیگیری است و مقدمات این کار در حال انجام است.

خدادادی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: سالهاست که درآمد حاصله از منابع و صنایع شهرری به خزانه شهرداری تهران واریز می شود و آنها از درآمد خود ری سالیانه بودجه اندکی به ری می دهند که جوابگوی نیازهای مردم نیست در صورت جداسازی و استقلال ری این درآمد صرف آبادانی شهرری شده و می توانیم جوابگوی نیاز های مردم باشیم.
وی در ادامه افزود: ‌ری به حیاط خلوت تهران تبدیل شده و هر طور که می خواهند تصمیم می گیرند.
بخشدار مرکزی ری در ادامه اظهار داشت: شورای شهري ها  در سخنان خود اظهار داشته اند که ری نفعی برای ما ندارد اما باید بدانیم که درآمدهای شهرری بخشی از هزینه های تهران را تأمین می کند.
وی در ادامه تصریح کرد: این در حالیست که  آقايان در بخشی از سخنانشان می گویند جداسازی ری از تهران باعث بروز مشکلاتی برای مردم تهران است این ها همه گواه این است که جداسازی ری از تهران خدشه ای به مردم ری وارد نمی کند و تنها تهران است که دیگر باید از درآمد ری چشم پوشی کند.
خدادادی اذعان داشت:‌ شهرری با وجود وسعت و جمعیت روز افزون حق این را دارد تا مستقل شود و حقوق از دست رفته مردمش را باز ستاند.
بخشدار مرکزی ری در پایان خاطر نشان کرد: مردم نگران نباشند دولت قول استقلال ری را داده و این کار را به پایان می رساند./ل
برچسب ها: ری ، تهران ، شورا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار