مسئول دبیرخانه چهارمین جشنواره سراسری پویانمایی سیره رضوی گلستان از ارسال 17 فیلم و فیلمنامه به دبیرخانه چهارمین جشنواره پویانمایی سیره رضوی در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران گرگان قاسم قندهاری، مسئول دبیرخانه چهارمین جشنواره سراسری پویانمایی سیره رضوی گلستان گفت: تا کنون 4 فیلم از استان های ایلام، اصفهان و کرمان و 13 فیلمنامه از استان های فارس، اردبیل، اصفهان، گلستان، کرمان و خراسان شمالی برای شرکت در چهارمین جشنواره سیره رضوی به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

وی افزود: اشاعه و ترویج فرهنگ منور رضوی، گسترش فعالیت های فرهنگی و مذهبی مرتبط با سیره ائمه معصومین به ویژه امام رضا(ع) و کشف و بروز استعدادهای هنری و آشنا نمودن نسل جوان جامعه با معارف رضوی به کمک ابزار نوین بصری از اهداف این جشنواره است.

قندهاری زمان انتخاب آثار برگزیده را (15 شهریور) اعلام کرد و ادامه داد: علاقمندان برای شرکت در این جشنواره تا ( یکم شهریور) سال جاری مهلت دارند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره واقع در امور سینمایی و سمعی بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ارسال کنند.

به گفته وی، چهارمین جشنواره سراسری « پویانمایی سیره رضوی» از سری برنامه های دهمین جشنواره بین المللی امام رضا(ع) (30 شهریور) به مناسبت میلاد امام رضا(ع)، حضرت معصومه(س) و دهه کرامت در تالارفخرالدین اسعدگرگانی برگزار می شود./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.