مسئول واحد جنگ نرم نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کل کشور گفت: هولوکاست و نظریه داروین خطوط قرمز غرب است که حتی کوچک‌ترین تحقیق در مورد آن ممنوع است.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران ارومیه ، حجت‌الاسلام سعید عبدالهی در مراسم آغاز به کار طرح ضیافت اندیشه در دانشگاه ارومیه، به ریشه‌یابی اسلام‌هراسی و ایران‌هراسی در غرب پرداخت و اظهار داشت: بعد از فروپاشی کمونیست و نیز با پیروزی انقلاب اسلامی در ایران غرب متوجه خطر بزرگی به نام اسلام شد.

وی افزود: به حداقل رساندن اختلافات داخلی و جلب توجه به خطر بزرگ بیرونی، سرپوش نهادن به ناکار آمدی تمدن غرب و دستاوردهای اجتماعی آن، قرار دادن مردم در موقعیت جنگی و تحمل فشارها و پرداخت مالیات و توجیه هزینه‌های سنگین جنگی چهار عامل مهم در اسلام‌هراسی‌ غربی‌هاست.

مسئول واحد جنگ نرم نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کل کشور سپس تصریح کرد: اسلام‌ستیزی در غرب را می‌توان به چهار دوره اسلام‌ستیزی کلاسیک از سال 1896 تا 1981، اسلام‌ستیزی مقدماتی از سال 1981 تا 2001، اسلام‌ستیزی تهاجمی از سال 2001 تا 2006 و اسلام‌ستیزی نوین از سال 2006 تاکنون تقسیم کرد.

قائم مقام نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ارومیه نیز گفت: ماه مبارک رمضان فرصت مناسبی برای جلب رضایت خداوند است.

حجت‌الاسلام سید مهدی قرشی اضافه کرد: باید قدر این نعمت الهی را دانست چراکه شکر نعمت افزایش و کفر نعمت قطع آن را در پی دارد.

قائم مقام نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ارومیه در ادامه دانشجویان را به استفاده هرچه بهتر از این ماه دعوت کرد و افزود: جوانان باید قدر چنین فرصت‌هایی را بدانند.

معاون‌ نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ارومیه نیز در ادامه تقارن طرح ضیافت اندیشه را با ضیافت الهی به فال نیک گرفت و افزود: باید با توان هرچه بیشتر، از این طعام آماده الهی استفاده کنیم.

حجت‌الاسلام صفدر محمدی خاطرنشان کرد: امسال سومین سال طرح ضیافت اندیشه در دانشگاه ارومیه است.

وی افزود: با توجه به تجربه‌های قبلی طرح امسال از کیفیت بالایی برخوردار است.

محمدی ادامه داد: دروس ارائه شده در این طرح با کلاس‌های رایج در دانشگاه متفاوت است چراکه در این طرح موضوعات به بحث و گفت‌وگو گذاشته می‌شود./س

برچسب ها: غرب ، نظریه ، اختلافات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.