مسول بسيج دانشجويي دانشگاه شهيد بهشتي گفت: ايران آمادگي مقابله با هر گونه تهديد سايبري را دارد.

محمد رضا كاشفي مسئول بسيج دانشجويي دانشگاه شهيد بهشتي در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران با اشاره به ادعاي جديد غرب براي حمله سايبري به سايت هاي هسته اي ايران گفت: مدتي است كه ايران در تهديد حملات سايبري قرار گرفته، حملاتي كه بدون در دست داشتن سلاح با هدف ضربه به تاسيسات هسته اي كشور طراحي شده است.

وي با بيان اينکه غرب حمله سايبري را يکي از راهکارهاي مقابله با ايران قرار داده است گفت: ايران آمادگي مقابله با هر گونه تهديد بدافزاري را دارد. چرا كه دانشمندان ايراني در ساخت و توليد ضد بد افزارها به توانايي‌هاي زيادي دست يافتند به طوري که مي توانند آن‌ها را به كشورهاي ديگر هم صادر كنند.

مسئول بسيج دانشجويي دانشگاه شهيد بهشتي اظهار داشت: غرب با ترور دانشمندان هسته اي، ارسال قطعات آلوده، صدور قطع نامه ها، ‌تهديدات سعي در متوقف كردن برنامه هسته اي ايران دارند.

کاشفي در پايان با اشاره به سکوت سازمان‌هاي مدعي حقوق بشر خاطر نشان کرد: مجامع بين المللي نسبت به حملات غرب به سايت‌هاي هسته‌اي ايران سکوت کرده‌اند. چرا که اين مجامع خود تحت نفوذ قدرت‌هاي برتر دنيا هستند و متهم كردن ايران از استفاده سلاح هسته اي را در برنامه خود دارند.

انتهاي پيام/س3

برچسب ها: سایبری ، ایران ، حقوق بشر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار