يک کارشناس سياست خارجي گفت: رفتار غرب در قبال حقوق بشر نشان دهنده این امر است که آنها به هیچ عنوان پایبند به حقوق انسانی نبوده و تنها در راستای اهداف شوم در عرصه بین الملل عمل می کنند.

احمد بخشايش اردستاني در گفتگو با خبرنگار سياست خارجي باشگاه خبرنگاران، با اشاره به برخورد دوگانه غرب و آمريکا نسبت به حقوق بشر گفت: غرب و آمريکا به ظاهر مدافع حقوق بشر هستند و هر جايي که منافع آنها ايجاب مي کند در قبال نقض حقوق بشر سکوت اختیار می کنند.

اين کارشناس سياست خارجي با ا شاره به نقض حقوق بشر در کشورهاي غربي گفت:‌ در کشورهای مدعی حقوق بشر متاسفانه هیچ توجهی به این اصل نمی شود و در زندان هاي آمريکا شاهد نقض بارز حقوق بشر هستيم.

وي با بيان اينکه سازمان هاي بين المللي نبايد در راستای منافع غرب حرکت کنند تصریح کرد:  در برخی از تصمیم های سازمان هاي بين المللي سیاست های خصمانه غرب اعمال مي شود بنابراین مجامع بین المللی باید تصميماتي جدي به نفع بشريت اتخاذ کنند.

اين کارشناس سياست خارجي در پايان خاطر نشان کرد: رفتار غرب در قبال حقوق بشر نشان دهنده این امر است که آنها به هیچ عنوان پایبند به حقوق انسانی نبوده و تنها در راستای اهداف شوم در عرصه بین الملل عمل می کنند.
انتهاي پيام/ب2
برچسب ها: حقوق ، بشر ، بخشایشی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار