معاون سیاسی و امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: رویکرد جشنواره علم تا عمل معرفی دانش‌های نوین در عمل است و صاحبان فکر و اندیشه آگاهانه و با تعلق کامل می توانند با کاوشگری و پژوهش نقش موثری را در جامعه ایفا نمایند.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج :مرتضی رهنما به مناسبت برپائی جشنواره سراسری و استانی علم تا عمل به نقش پژوهش در عرصه فرهنگی و توسعه فرهنگ پژوهشی اشاره کرد و افزود: با  نگاه معنوی، حرکت نظام مند و اهمیت به جایگاه اخلاق درهمه علوم  بخصوص تحقیق و پژوهش ‌می توان سرمایه‌ها و پایه‌های  فکری را توسعه داد و به شاخص های نوین دست‌یافت.
   وی اظهار داشت: رویکرد جشنواره علم تا عمل می‌تواند رصد کننده و معرفی دانش‌هایی باشد که تبدیل  علم به محصول شده و در زمینه‌های مختلف نیازی از نیازهای اساسی امروز جامعه را برطرف سازد.
  رهنما تاکید کرد: در برنامه‌ریزی‌های پژوهشی باید طوری کار کرد که پیشرفت و توسعه متوازن و همه جانبه مد نظر باشد و  به تمام ابعاد فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و عمرانی توجه ویژه شود.
  وی افزود: در این جشنواره که آشنایی با فعالیت‌ها علمی و فناوری‌های نوین انجام شده در استان‌ و تشویق صاحبان ایده و اندیشه برای ارائه ایده‌های نو و علمی برجسته، آشنایی متخصصین با توانمندی‌های یکدیگر و ایجاد نشاط علمی و فناوری در سطح استانی و ملی صورت می‌گیرد، حرکتی سازنده است./س

برچسب ها: یاسوج ، علم تاعمل ، آگاهی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.