در بیانیه سپاه نینوا استان گلستان در محکومیت کشتار میانمار آمده است: به یقین دست کثیف استکبار و در رأس آنها جرثومه‎های فساد، آمریکا و اسرائیل در این کشتارها به وضوح قابل رؤیت است و قابل انکار نیست.

به گزارش  گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، در بیانیه سپاه نینوا گلستان می‎افزاید: کافران ظالم و بودائیان تندرو میانمار چندی است که با تایید دولتمردان فاسد و فاجر میانمار و در سکوت مفتصحانه و شرم‎آور مجامع و رسانه‎های نظام سلطه و استکبار جهانی که "داعیه دروغین از حقوق بشر را دارند" دست به کشتار فجیع مسلمانان مظلوم و بی‎دفاع این کشور به جرم دین‎داری زده‎اند.

این بیانیه تاکید می‎کند: این کافران به خیال خام خود ریشه تنومند و استوار دین مبین اسلام را از آن سرزمین برچینند ‌که اقدامات تروریستی مورد حمایت قدرت‎های استکباری و به ویژه رژیم منفور صهیونیستی در سوریه نیز از همین جنس است.

در این بیانیه آمده است: به یقین دست کثیف استکبار و در رأس آنها جرثومه‎های فساد، آمریکا و اسرائیل در این کشتارها به وضوح قابل رؤیت است و قابل انکار نیست.

این بیانیه افزود: به گفته رهبر فرزانه و حکیم انقلاب «سکوت در قبال کشتار مسلمین میانمار نمونه دروغ حقوق بشری غرب است»./ج1

 

بدینوسیله سپاه نینوا استان گلستان به تبعیت از رهبر معظم انقلاب حضرت آیت‎الله العظمی امام خامنه‎ای و همگام و همصدا با ملت‎های مظلوم و مسلمان جهان، به حمایت از مردم مسلمان و بی‎دفاع میانمار این اعمال وحشیانه را محکوم می‎کند.

در ادامه این بیانیه تاکید شد: از مجامع بین‎المللی و نهادهای حقوق بشر و به ویژه کشورهای اسلامی می‎خواهد که با محکوم کردن این نسل‎کشی دینی و اعلام مواضع برای تامین حقوق برادران دینی خود در میانمار، به تکلیف دینی و انسانی خود عمل کنند./ج1

برچسب ها: گرگان ، استکبار ، اسرائیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.