سرمربي تيم بسكتبال ماهان و رئيس هيئت مديره اصفهان گفت: بسكتبال ذوب آهن يكي از عوامل شناخته شدن برند ذوب آهن بود و بايد در اولويت هاي حمايتي باشگاه قرار مي گرفت.

محسن صادق زاده در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران تصريح كرد:  هفته گذشته ليست بازيكنان در خواستي براي فصل جديد را به باشگاه دادم تا براي فصل جديد با آنها وارد مذاكره شوند وپس از توافق در زمان مناسب از اين نفرات رونمايي شود.
 وي ادامه داد:  از نيمه دوم مرداد كار خود را براي فصل جديد آغاز مي كنيم و اعلام اسامي كادر فني و  بازيكنان را هم به باشگاه و سياست هايش واگذار مي كنيم
رئيس هيئت بسكتبال اصفهان اشاره كرد:  استان اصفهان قابليت حضور بيش از 3 تيم را در ليگ دارد اما مشكلات اقتصادي دو سال اخير كه براي همه پديد آمده جلوي تداوم سرمايه گذاري  را گرفته با اين وجود سوال اينجا است كه چرا بسكتبال  كه شناسنامه باشگاه ذوب آ‌هن و يكي از عوامل شناخته شدن اين برند بود در ليست حذف  شده اي باشگاه قرار گرفت؟
 وي ادامه داد:  اگر در باشگاه ذوب آهن قراربر اولويت بندي بود بسكتبال  بايد جز اولويت هاي اول قرار مي گرفت چون يكي از رشته هايي بود كه به خوبي در منطقه شناخته شده و مورد استقبال قرار گرفت و به همين دليل هم بايد مديريت باشگاه  دقت بيشتري  در نحوه مديريت  رشته هايشان به خرج مي دادند.
 صادق زاده در مورد سرنوشت بازيكنان اين تيم و بدهي هايشان تاكيد كرد:  قرار داد اين بازيكنان دو طرفه و رسمي بود بازيكن به طور تمام و كمال تعهد ات خود را انجام داده ودر تمام مسابقات چه داخلي و چه خارجي حضور داشته  است حالا طبق قانون بايد باشگاه به تعهداتش عمل كند ما هم در صورت خواست بازيكنان و تا جايي كه قانون اجازه مي دهد براي كمك به گرفتن حق اين بازيكنان عمل مي كنيم و گرنه مستقلا وارد ماجرا نمي شويم./ق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار