سرمربی تیم ملی والیبال نشسته ایران گفت: این تیم شایسته قهرمانی در مسابقات پارالمپیک 2012 لندن است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد، به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، هادی رضایی با بیان این مطلب افزود: طبق برنامه ریزی های انجام شده از سوی کادر فنی، مقرر شد در مدت 14 ماه 12 اردو برای آمادگی کامل تیم ملی بر پا شود که تاکنون 10 اردو برگزار شده است.

وی  گفت: یازدهمین اردوی تیم ملی از 5 تا 15 مردادماه سال جاری در تبریز برگزار می شود و آخرین اردو قبل از اعزام تیم به بازی های پارالمپیک لندن در روزهای 25 مرداد تا 2 شهریور ماه امسال در محل کمپ تیم های ملی فدراسیون جانبازان و معلولان برگزار مي شود.

سرمربی تیم والیبال نشسته ایران اظهارکرد: اگرچه شرایط فعلی تیم ملی بسیار مطلوب است ولی در ورزش هیچ چیز قابل پیش بینی نیست.

رضایی با اشاره به حریفان تیم ملی والیبال نشسته ایران در گروه مقدماتی، اعلام کرد: از میان کشورهای چین، برزیل، بوسنی و هرزگوین و روآندا تیم ملی والیبال نشسته کشور بوسنی و هرزگوین رقیب اصلی ایران محسوب می شود.

وی با اشاره به اردوی هفته گذشته تیم ملی والیبال نشسته ایران در دو شهر کوبلنز و لورکوزن آلمان، گفت: در مدت برگزاری این اردو، 7 بازی دوستانه با تیم های ملی والیبال نشسته کشورهای آلمان و روسیه انجام شد که در تمامی آنها پیروز میدان بودیم.

رییس هیأت ورزش های جانبازان و معلولان خراسان رضوی اظهار امیدواری کرد: مسئولان ورزش استان با حمایت از ورزشکاران پاراالمپیکی موجب بالارفتن انگیزه و دلگرمی آنان شوند. /ب



برچسب ها: والیبال ، پارالمپیک ، لندن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.