کمیته امداد کردستان رتبه نخست اشتغال زایی در در کشور را کسب کرد

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران سنندج، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان در مراسم کلنگ‌زنی احداث بازارچه صنایع‌دستی شهر آرمرده بانه گفت: این فروشگاه در زیربنای 220 مترمربع و در قالب 24 باب مغازه با اعتباری بالغ بر 4 میلیارد و 400 میلیون ریال احداث و برای 25 نفر از مددجویان زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان بانه ایجاد شغل می‌کند.
وی افزود: این پروژه ظرف دو سال آینده به بهره‌برداری می رسد و کمیته امداد کردستان تاکنون 18 هزار و 900 شغل برای مددجویان زیرپوشش در این استان ایجاد کرده است.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان گفت: سال گذشته بیش از 23 هزار نفر از مددجویان زیرپوشش کمیته امداد در کردستان استعدادیابی شده است که از این تعداد 10 هزار نفر آموزش‌های  کارآفرینی و فنی‌و‌حرفه‌ای دیده‌اند.
وی گفت: بیش از 7 هزار نفر از این مددجویان توسط جهاد دانشگاهی و 3 هزار نفر دیگر نیز توسط سازمان فنی حرفه ای کردستان آموزش کارآفرینی دیده‌اند.
معاون اشتغال کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کردستان در ادامه این طرح گفت: این بازارچه در زمینی به مساحت 613 مترمربع و در25 باب مغازه به همت کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان ایجاد شده است./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.