رئيس مجلس شوراي اسلامي در نطق پیش از دستور خود گفت: حرف‌هاي «قلدرمابانه» سر دادن سردمداران غرب و اروپا بيش از آن كه نشانه قدرت آنها باشد تهي بودن آنها را مي‌رساند و آنان به خوبي واقفند كه جمهوري اسلامي ايران اجازه« بازي گوشي» به آنها نخواهد داد.

به گزارش خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران علي لاريجاني رئيس مجلس شوراي اسلامي در نطق پیش از دستور امروز (چهار شنبه 4 مرداد ماه) خود بابيان اين كه مجلس به رهنمودهاي كارگشاي رهبر معظم انقلاب لبيك خواهد گفت، تصريح كرد: در راستاي بيانات رهبري در پايان مجلس هشتم قانون حمايت از توليد داخلي به تصويب رسيد و در قانون بودجه سالانه 91 نيز بسته‌هاي حمايتي را به تصويب رسانديم.
وی در ادامه افزود: مجلس نهم در راستاي توليد حمايت از توليد،‌كشاورزي و غیره قوانيني را به تصويب خواهد رساند تا ضمن ايجاد اشتغال و افزايش توليد تاريكي‌هاي گراني از بين برود و براي تحقق اين مهم از هر گونه همكاري با ساير قوا استقبال خواهيم كرد و اين انديشه را با همت مضاعف دنبال مي‌كنيم .
رئيس قوه مقننه با اشاره به اینکه  تمركز به ساز و كارهاي اقتصاد مقاومتي با حضور ملت پر توان ايران و ظرفيت بخش خصوصي به همراه قواي سه گانه جهت ايجاد سينرژي از ملزومات مهم مي‌باشد، تصریح کرد: با ساماندهي و تدبير متناسب با شرايط می‌توان همه ظرفيت‌هاي داخلي را از حالت بالقوه به بالفعل تبديل كرد که علاوه بر شكست دشمنان در بحث تحريم‌ها نوعي شكوفايي نيز ايجاد خواهد شد.
لاریجانی در بخش ديگري از سخنان خود به اعمال تحريم‌هاي يك جانبه غرب عليه ملت ايران اشاره كرد و گفت: هدف غرب صرفا استفاده از ابزار حقوق بشر است و منافع  آنها مبناي محاسبه درگيري‌هاست كه در بحرين و سوريه اين مهم به وضوح قابل رويت است.
 وي تصريح كرد: اگر سردمداران غرب و اروپا در حال حاضر حرف‌هاي قلدرمابانه سر مي‌دهند بيش از آن كه نشانه قدرت آنها باشد تهي بودن آنها را مي‌رساند و البته به خوبي واقفند كه جمهوري اسلامي ايران اجازه بازي گوشي به آنها نخواهد داد.
وي خاطر نشان كرد: آمريكا از همان بدو پيروزي انقلاب اسلامي متوجه شده بود كه با كشور قدرتمندي مواجه است و به همین دلیل راه‌هاي ديگري را براي مقابله با كشورمان در پيش گرفت.
انتهای پیام/ب2
برچسب ها: لاریجانی ، مجلس ، تورم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار