مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان اعلام کرد: 33 هزار میلیارد و 826 میلیون ریال تسهیلات طرح‌های نیمه‌تمام مصوب و سهمیه بنگاه‌های زودبازده مربوط به سال‌های گذشته و امسال به بانک‌های خوزستان ابلاغ شد.

 
به گزارش  'خبرنگار باشگاه خبرنگاران خوزستان ، سید خلف موسوی اظهار داشت: برای سال جاری 131 هزار فرصت شغلی جدید از سوی دستگاه‌های اجرایی برای استان خوزستان در نظر گرفته شده است.

وی افزود: جمع کل تسهیلاتی که به استان خوزستان ابلاغ شده است 33 هزار میلیارد و 826 میلیون ریال است که به تفکیک بین بانک‌های ملی، صادرات، سپه، تجارت، ملت، پست بانک و بانک رفاه کارگران توزیع شده است.

 دبیر کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان این اعتبارات را شامل طرح‌های نیمه‌تمام مصوب و مانده سهمیه بنگاه‌های زودبازده مربوط به سال‌های 84 و 89 و ابلاغیه سال 91 برشمرد و خاطرنشان کرد: ابلاغیه سال جاری بالغ بر 9 هزار 734 میلیارد ریال است که امسال باید طرح‌های آن از سوی دستگاه‌های اجرایی ذیربط به کارگروه اشتغال و کمیته تخصصی معرفی شوند و مابقی نیز شامل یک‌هزار و 451 طرح نیمه تمام مصوب مربوط به سال‌های 84 تا 89 است.

موسوی از مهلت سه روزه استاندار خوزستان به بانک‌ها خبر داد و افزود: استاندار خوزستان سه روز به بانک‌های استان مهلت داد که اطلاعات مربوط به طرح‌های نیمه‌تمام مصوب و مانده تسهیلات بنگاه‌های اقتصادی زودبازده را به دستگاه‌های اجرایی و دبیرخانه شورای اشتغال ارسال کنند. دستگاه‌های اجرایی نیز مکلف هستند نظر خود را به بانک‌های عامل و همچنین کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان اعلام کنند.

 وی نقش بنگاه‌های اقتصادی زودبازده کوچک را در کاهش نرخ بیکاری و رشد اقتصادی استان چشمگیر دانست و تاکید کرد: تکمیل طرح‌های بنگاه‌های اقتصا‌دی نیمه‌تمام در اولویت اول استان قرار دارد و مدیران دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها تمام تلاش خود را برای تکمیل این طرح‌ها انجام می‌دهند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان اظهار کرد: به دنبال طرح‌هایی هستیم که هم دارای توجیه اقتصادی باشند و هم در مدت یک سال عملیاتی شوند تا شاهد رونق و شکوفایی اقتصادی استان باشیم./س
برچسب ها: تسهیلات ، طرح ها ، بانک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.