مدیرکل پست خوزستان گفت: پست استان با زیرساخت‌های کارآمد با بهره‌گیری از آخرین فناوری اطلاعات با کمترین هزینه روزانه نزدیک به 100 هزار مرسوله و سالانه حدود 50 میلیون مرسوله را جابه‌جا می کند.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران خوزستان ، مهران حموله با برشماری قابلیت‌های پست لجستیک و مزایای استفاده از آن‌ اظهار ‌کرد: در بازار رقابتی نوین، پست لجستیک به دلیل صرفه‌جویی در زمان و هزینه‌ بهترین روش در ارسال امانات پستی، مطمئن‌ترین ارتباط بین تولید‌کننده و مصرف‌کننده به شمار می‌رود.

وی ارائه فضای اختصاصی برای دپوی کالا، نرم‌افزار لجستیک  به منظور ارائه گزارش روزانه از موجودی، ورودی و خروجی انبار، سرویس انبارداری تحت وب هوشمند مجهز به فناوری RFID، سرویس جمع‌آوری و یکپارچه کردن سفارشات، خدمات بسته‌بندی اختصاصی و ارسال کالا و ارایه سرویس رهگیری اینترنتی کالا در تمام مراحل ارسال را از مزایای استفاده از خدمات پست لجستیک در اداره کل پست خوزستان عنوان کرد.

حموله از دیگر مزایای استفاده از سرویس پست لجستیک به حذف هزینه‌های انبارداری و نیروی انسانی، کاهش هزینه‌ و مدت زمان توزیع، دغدغه‌های ‌بسته‌بندی و توزیع آن اشاره کرد و افزود:براساس اطلاعات UPU یک‌چهارم کشورهای عضو این اتحادیه دارای پست لجستیک هستند.

مدیرکل پست خوزستان ناوگان حمل‌و‌نقل پستی را یکی از شاخصه‌های مهم پست لجستیک دانست و گفت: ناوگان پست اعم از موتورسیکلت، ماشین‌های شهری و کامیون‌های سنگین هر ماه بیش از 6 میلیون کیلومتر مسافت را برای حمل مرسولات پستی در کشور طی می‌کنند.

حموله با اعلام آمادگی پست برای انعقاد قرارداد به صورت مشارکتی با شرکت‌هایی که تمایل به استفاده از خدمات به صورت ترکیبی، خاطرنشان‌کرد: شبکه پستی تنها شبکه توزیع مویرگی در کشور، به دلیل ازدیاد نقاط دسترسی آن است.

وی سرویس سفارش اینترنتی کارت پستال را یکی از سرویس های جدید این اداره نام برد و اظهارکرد: شرکت پست در اقدامی انحصاری سرویسی را ارائه کرده که تلفیقی از تکنولوژی‌های الکترونیکی در فضای مجازی و کارت‌ پستال‌های فیزیکی است.

به گفته وی هموطنان می‌توانند با مراجعه به سامانه ثبت سفارشات الکترونیکی کارت پستال به نشانی اینترنتی www.ecard.post.ir کارت مورد علاقه خود را انتخاب کنند و شرکت پست در نخستین فرصت آن را چاپ و به آدرس گیرنده ارسال نماید.

حموله همچنین با اشاره به سرویس بازار الکترونیک پست ebazar دیگر سرویس‌ نوین این اداره‌کل، گفت: این سرویس با مشارکت بیش از 80 فروشگاه و 23 شرکت بزرگ و فعال، ترافیک قابل ملاحظه و چشمگیری را جذب کرده است؛ سال‌گذشته خریدهای اینترنتی زیادی صورت گرفته و به دست مشتریان رسیده و پست خوزستان قادر است که این فعالیت را تا چندین برابر ارتقا دهد./س
برچسب ها: روزانه ، مرسوله ، جابجا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.