مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: : افسوس مي‌خورم براي استاني كه دو تيم ليگ‌برتري داشته ولي در فصل گذشته بايد براي بقا در ليگ دسته دو تلاش مي‌كرديم و اين دردناك است.

علی اکبر هاشمی جواهری در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد، در خصوص آخرین وضعیت تیم فوتبال پیام خراسان نیز افزود: پيام صاحب دارد و من نبايد به فكر آن باشم و اين موضوع كه صفايي مالك باشگاه از من وقت خواسته و ندادم، كذب است.

وي ادامه داد: زماني پيام را بر عهده گرفتم كه آبروي استان در خطر بود و اين تيم در مسابقات حتي لباس همرنگ نداشت و فقط به خاطر مطالبه مردم آن را تحت پوشش گرفتيم و كاري كه از دستمان برمي‌آمد، انجام داديم.

مديركل ورزش و جوانان خراسان رضوي اظهار داشت: عباس چمنيان در هيات فوتبال خراسان رضوي خوب جلو مي‌رود اما بدانيد اين ورزش در يك شب خراب نشده كه ظرف مدت يك شب اصلاح شود و من نمي‌توانم يك شب آن را درست كنم و اگر كسي مي‌تواند دست او را هم مي‌بوسم كه اين مسووليت را قبول كند.

وي تصريح كرد: مشكلات اين ورزش را مي‌دانم اما فرصت كم است و اگر نه من تمام تلاش و وقت خود را صرف اين كار كردم و با اينكه همه شرايط من براي كسب رتبه دانشياري آماده است اما فرصت نمي‌كنم به اين كار بپردازم.

وي همچنين با تشكر از تلاش‌هاي معاون امور جوانان خود اظهار داشت: با اين كه با ايده‌آل‌ها فاصله داريم اما استان خراسان رضوي در اين مورد در كشور پيشتاز است و بعضي از استان‌ها هنوز حتي معاون امور جوانان ندارند. /س

برچسب ها: فوتبال ، لیگ برتر ، دسته دو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.