بازرس اتحادیه تولید کنندگان و صادر کنندگان طلا، جواهر، نقره و سنگ‏ های قیمتی کشور گفت: زمینه ‏های لازم برای اجرای طرح توسعه صنعت طلا و جواهر در رودهن آماده است.

سعد الله به ‏منش در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: فعالیتی که در شهر رودهن آغاز شده، پیش از این در سایر نقاط جهان نیز تجربه ‏ای موفق قلمداد می ‏شد.

وی ادامه داد: کشوری مانند چین با اتکا به رونق کارآفرینی در منازل به عنوان واحد های کوچک تجاری نبض تجارت امروز جهان را در دست گرفته است.

به ‏منش خطاب به مسئولان دماوند گفت: باید در قبال این جوانان جویای کار احساس مسئولیت داشت.

بازرس اتحادیه تولید کنندگان و صادر کنندگان طلا، جواهر، نقره و سنگ‏ های قیمتی کشور اضافه کرد: رودهن شهر پایلوت اجرای طرح توسعه صنعت طلا و جواهر کشور است.

وی تصریح کرد: نزدیک به هشت ماه گذشته ما از طریق آموزش فنون و علوم طلا، جواهر و سنگ‏ شناسی در خدمت فرزندان این خطه ولایی و شهید پرور بودیم.

به‏منش اضافه کرد: این حضور و علم‏آموزی در شهر رودهن به صورت رایگان، بدون چشم‏داشت و بدون منظور صورت گرفت.

بازرس اتحادیه تولید کنندگان و صادر کنندگان طلا، جواهر، نقره و سنگ‏ های قیمتی کشور افزود: تنها هدف ما از این فعالیت‏ های مستمر ایجاد بستر های کار آفرینی در شرایط تحریم امروز کشور و مقابله با استکبار جهانی است.

وی تصریح کرد: مسئولان شهرستان دماوند می ‏توانند در راستای اشتغال ‏زایی و کار آفرینی در منطقه به این جریان خدمات‏ رسانی ملحق شوند.

به‏ منش اضافه کرد: رودهن، شهر پایلوت اجرای طرح توسعه صنعت طلا و جواهر بود و به زودی این جریان به سایر نقاط کشور نیز تسری پیدا می‏ کند./س
برچسب ها: طلا ، رودهن ، توسعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.