رييس موسسه مطالعات و پژوهشهاي بازرگاني كاهش قيمت تمام شده رانيازمند تغيير الگوي مديريتي دانست.

به گزارش سرويس اقتصادي باشگاه خبرنگاران به نقل از شبكه اطلاع رساني توليد و تجارت ايران ( شاتا) مهدي فتح اله در اولين هم انديشي راهكارهاي كاهش قيمت تمام شده افزود : رقابت در شرايط بازار و اقتصاد رقابتي در شرايط كنوني ايجاب مي كند كه اگر بخواهيم با قيمت ثابت دوام  داشته باشيم بايد هزينه و حاشيه سود را كاهش دهيم.

فتح اله افزود : از دو سال قبل تاكنون در مقطعي كه با ناپايداري هاي اقتصاد بين المللي و طرح تحول اقتصادي و قانون هدفمندي يارانه ها مواجه بوديم مرحله حساس سازي براي بنگاهها شكل گرفت و بنگاهها به لزوم كاهش هزينه ها  به عنوان يكي از راهكارههاي كاهش قيمت تمام شده پي بردند.

وي گام بعدي را فرهنگ سازي دانست و عنوان كرد : فرهنگ سازي به نوعي تبيين ، ترويج ، آموزش ، اطلاع رساني و پشتيباني علمي از كاهش قيمت تمام شده اي است كه بايد صورت بگيرد .

فتح اله با تاكيد بر تقسيم كار ملي در نهضت كاهش قيمت تمام شده افزود : اكنون در مرحله اجرا و تثبيت راهكارها هستيم تا يافته هاي حوزه مطالعات به اجرا نزديك و به كاهش قيمت تمام شده منجر شود و شرايط پايداري براي كسب و كار فراهم شود./س
برچسب ها: کاهش ، قیمت ، بازرگانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار