مدیر بخش دانشگاهی بیستمین نمایشگاه بین المللی قرآن با انتقاد از عدم وجود سالن اختصاصی برای نشستهای علمی از برگزاری 50 نشست در طول ایام برگزاری نمایشگاه خبر داد.

حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی تقوی با اشاره به رویکرد هماهنگ سازی نهادهای دانشگاهی در انجام فعالیتهای قرآنی در نمایشگاه بین المللی قرآن کریم به خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: با توجه به محدودیت فضایی بخش دانشگاهی نمایشگاه هر کدام از نهادهای علمی دارای چند غرفه در این بخش هستند.
وی با اشاره به اینکه 34 غرفه در بخش دانشگاهی فعال اند ادامه داد: با توجه به درخواستهای فشرده مراکز دانشگاهی از سراسر کشور برای حضور در نمایشگاه رقابت بعدی بین بخشهای مختلف بوجود آمده است.
حجت الاسلام تقوی از رقابت گسترده بین بخشهای مختلف دانشگاهی به نام یک شوک جدی نام برد و افزود: در چنین فضایی بخشهای دانشگاهی از سراسر کشور به ارائه محصولات فرهنگی خود می‌پردازند.
*برگزاری بیش از 50 نشست علمی
حجت الاسلام تقوی گفت: تاکنون بیش از 50 نشست علمی برای بخش دانشگاهی نمایشگاه قرآن در نظر گرفته شده است.
وی با انتقاد از تاخیر در تائید نشستهای علمی و نبود سالن مستقل برای اجرای این نشستها افزود: برای دعوت از اساتید نخبه لازم بود حداقل از یک ماه قبل برنامه ریزی شود اما متاسفانه لیست نهایی نشست های تائید شده امروز مشخص می شود.
مدیر بخش دانشگاهی نمایشگاه قرآن تصریح کرد: همچنین به دلیل نبود فضای مستقل و مناسب نشستهای علمی بخش دانشگاهی در سالنی مشترک با بخش حوزه برگزار می شود.
حجت الاسلام تقوی پیرامون موضوعات نشستهای علمی گفت: در حوزه میان رشته ای قرآن با سایر علوم چون روان شناسی، اقتصاد و مدیریت، هنر، خانواده بیداری اسلامی و عفاف و حجاب نشستهای علمی با حضور میهمانان ویژه و عموم مردم برگزار می شود./ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار