33 ميليارد ريال تسهيلات مالي به صنايع كوچك استان قزوين اختصاص يافت

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قزوين مديرعامل شركت شهرك هاي صنعتي استان قزوين با بيان اين مطلب اظهار داشت : در راستاي كمك به نوسازي و تجديد ساختار صنايع به واحدهاي صنعتي كوچك و متوسط غيردولتي مستقر در شهرك ها و نواحي صنعتي استان 33 ميليارد ريال تسهيلات ارايه مي شود.

عبدالقهار ناصحي با بيان اينکه در سال جاري بيش از 70 طرح صنعتي متقاضي استفاده از تسهيلات صنعتي بوده اند افزود: از اين تعداد ، 16 واحد توليدي براي ارايه تسهيلات به بانك توسعه تعاون و ملت استان معرفي شدند.

مديرعامل شركت شهرك هاي صنعتي استان قزوين ادامه داد : از مجموع اعتبارات جذب شده، 180 ميليارد ريال مربوط به نوسازي و تجديد ساختار صنايع بوده كه به 7 واحد توليدي اختصاص داده شده و 150 ميليارد ريال نيز مربوط به طرح هاي يارانه اي و كمك هاي فني و اعتباري بوده كه به 9 واحد ارايه شده است.

وي، مهمترين هدف از اجراي اين طرح را بهبود كيفيت، استقرار چرخه بهره وري و عارضه يابي، كاهش هزينه هاي توليد و اصلاح ساختار توليد و ارتقاي توان مديريتي و توسعه بازار واحدهاي صنعتي ياد كرد.

ناصحي در ادامه با بيان اينکه اولويت واگذاري تسهيلات با واحد هاي مستقر در شهرک هاي صنعتي داراي پيشرفت فيزيکي 70 دصد بوده است خاطر نشان کرد : در طول پنج سال اخير تاكنون بيش از 230 ميليارد ريال تسهيلات مالي به صنايع كوچك استان اختصاص داده شده است./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.