رئیس سازمان مدیریت بحران کشور از حمایت از سازمان از پایان نامه های مقطع کارشناسی ارشد و دکتری که مرتبط با مراحل چهارگانه مدیریت بحران باشد خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران  از  سازمان مدیریت بحران کشور حسن قدمی با اعلام این خبر افزود: با توجه به نگاه علمی سازمان مدیریت بحران کشور به حوادث طبیعی و راه های کاهش خطرپذیری، این سازمان در نظر دارد از پایان نامه های مقطع کارشناسی ارشد و دکتری که مرتبط با مراحل چهارگانه مدیریت بحران و شامل پیشگیری، آمادگی، مقابله، بازسازی و بازتوانی است ،‌حمایت کند.
رئیس سازمان مدیریت بحران کشور با اشاره به دستور العمل نحوه حمایت از پایان نامه ها، اظهار داشت: با توجه به اولویت مطالعات و پژوهش ها براساس سیاست های کلی ابلاغی در مراحل مختلف مدیریت بحران و جایگاه و نقش دانشگاهها به عنوان هسته اصلی پیشبرد امور تحقیق و پژوهش و برای تعامل کیفی بین مراکز آموزش عالی و دستگاههای اجرایی مسئول در مدیریت بحران لازم است با جهت دادن به تحقیقات دانشگاهی و پایان نامه های کارشناسی ارشد و دکترا و فوق اعلام نیاز سازمان مدیریت بحران و واحدهای تابعه استانی نسبت به ارائه راهکارهای علمی و کاربردی در امر پیشگیری و کاهش اثرات حوادث غیرمترقبه اقدام شود.
قدمی خاطرنشان کرد: بدیهی است این سازمان در انتخاب طرح های اولویت دار و مرتبط مطابق دستورالعمل حمایت از پایان نامه های کارشناسی ارشد و دکتری مختار است.
همچنین مفاد دستورالعمل نحوه حمایت از پایان نامه ها در سایت سازمان مدیریت بحران کشور www.ndmo.orgآمده است.
شایان ذکر است علاقه مندان برای استفاده از این تسهیلات می‌توانند با همراه داشتن معرفی نامه و پروپوزال تائید شده توسط دانشگاه حداکثر تا تاریخ سی ام مرداد سال جاری به معاونت پیش بینی و پیشگیری واقع در خیابان گاندی، کوچه پنجم، پلاک 12 طبقه دوم مراجعه کنند./ف
برچسب ها: مدیریت ، بحران ، تحقیق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار