دانشجويان 7 انجمن اسلامي بيانيه‌اي را در اعتراض به کشتار بي‌رحمانه مردم مسلمان در ميانمار منتشر کردند.

به گزارش حوزه دانشگاه باشگاه خبرنگاران 7 انجمن اسلامي در اعتراض به كشتار بيرحمانه مردم مسلمان ميانمار بيانيه‌اي را منتشر كردند.

متن اين بيانيه به شرح زير است:

 بسم الله الرحمن الرحیم
 
آنان می‌خواهند نور خدا را با دهان خود خاموش سازند؛ ولی خدا نور خود را کامل می کند هر چند که کافران خوش نداشته باشند. (الصف 8)
 
امروز دنیا روزهای سیاهی را می‌گذارند و بشریت متمدن دنیای غرب به خوبی چهره متوحش خود را نمایان کرده است.

 آنچه امروز در میانمار و بر مسلمانان مظلوم این کشور می‌گذرد ، رو سیاه کردن اخلاق و حقوق بشر غربی است.
 
کشتار مردم مظلوم میانمار و قتل عام واقعی و نه تخیلی همچون هلوکاست آنچنان غرب و آمریکا و سازمان ملل را مفتضح کرده است که چهره واقعی این ددمنشان بر پیشانی سیاه تاریخ بشر غرب خواهد ماند.

قطعا و یقینا آن عمل مذموم و منفور که توسط تنی چند از افراد به ظاهر مسلمان که در حقیقت هیچ بویی از مسلمانی نبرده اند به هیچ وجه قابل توجیه نبوده و شدیدا محکوم می‌شود اما نکته اینجاست که آیا مجازات اشتباه این تعداد قلیل کشتاری این چنینی است.

نکند که این موضوع ملعبه و بهانه ای گردد برای نسل کشی؟ برای عناد با اسلام؟ در کجای دنیا دیده شده است که انسان ها از اولین حقوق شهروندی خود محروم باشند تا جایی که حتی محلی برای عبادت در کشور خود نداشته باشند.
 
این چه رسم و حقوق بشر است که مسلمانان میانمار تنها و تنها به جرم مسلمان بودن از حق داشتن مدرسه و حتی برگزاری مراسم رسمی ازدواج محروم هستند.
 
این در حالی است که کنگره آمریکا به مدعی حقوق بشر میانماری مدال اعطاء می‌کند، در حالی این مدافع حقوق بشری ارزشی برای مسلمانان قائل نیست و آنها به اندازه یک انسان زنده که حق حیات هم دارند به حساب نمی‌آیند.
 
دروغگویی‌های غرب چندان جنبه غریبی برای ما ندارد، تمدن نامعقولی که برای حیوانات و زنده ماندنشان تلاش می‌کند اما در برابر نسل کشی واضحی که در میانمار رخ داده است سکوت کرده‌اند.
 
فریاد اعتراض ما بر سازمان مللی است که نه غزه را دید و نه حال میانمار را می‌بیند و کماکان کمیته های حقوق بشر آن علیه کشورهایی که با مستکبرین غربی همصدا نباشند از جمله سوریه بیانیه صادر می کند.
 
 همان غزه مظلوم که علی‌رغم داشتن زخم‌های بسیار بر سینه و دیدن کشتار فرزندان خود امروز از دیدن کشتار مردم میانمار به خشم آمده و بر ندای اسلام و انسانیت خود لبیک گفته و در اعتراض به کشتار مسلمانان میانمار پرچم آمریکا را به آتش کشیده است اما قطعاً بنابر وعده الهی این سرانجام کار نخواهد بود و دنیا روزی به دست مستضعفان و مسلمانان فتح خواهد شد.
 
 
ما دانشجویان بیدار انجمن های اسلامی ضمن عرض تسلیت به امام زمان ( عج ) و مقام معظم رهبر ی و سایر دلسوزان نظام جهانی اسلام این فاجعه انسانی را محکوم کرده و قاطعانه از سازمان های حقوق بشر می خواهیم هر چه سریعتر توقف نسل کشی مسلمانان را در میانمار به اجرا در آورده و همچنین از دولت جمهوری اسلامی ایران خواستاریم هر آنچه در توان دارد برای این ایتام امت رسول ا... انجام دهد که ندای رسول خدا همچنان در گوش ماست که فرمود : هر کس صدای فریاد مسلمانی را بشنود و اجابت نکند مسلمان نیست.
 
انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه الزهرا
 
انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علامه طباطبایی
 
انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه پیام نور مشهد
 
انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد
 
انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شیراز
 
انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی لرستان
 
انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه رامین خوزستان

انتهاي پيام/ش3
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار