70میلیارد ریال اعتبار به طرح ملی جاده فارسان به دشتک در استان چهارمحال و بختیاری اختصاص یافت .



به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد:
سرپرست مدیریت ساخت و توسعه راه های استان چهارمحال و بختیاری گفت: محور فارسان به دشتک با 52 کیلومتر جاده و یک تونل شهرکرد را از طریق شهرستان فارسان به خوزستان متصل می کند .
مقصودی افزود: ساخت این جاده از شهر فارسان در 30 کیلومتری شهرکرد آغاز شده و پس از اتصال به منطق دشتک به جاده بازفت به مسجد سیلمان متصل می شود .
به گفته وی با ساخت این جاده مسیر شهرکرد به خوزستان از طریق جاده بازفت 40 کیلومتر کوتاه تر می شود.
سرپرست مدیریت ساخت و توسعه راه های استان چهارمحال و بختیاری گفت: از اعتبار تخصیص یافته 50میلیارد ریال از سوی وزارت راه و شهرسازی و در قالب اعتبارات ملی و 20 میلیارد ریال در قالب اعتبارات استانی است.
مقصودی در خصوص پیشرفت فیزیکی طرح محور دشتک - فارسان گفت : این محور ارتباطی 25 درصد و تونل دشتک - فارسان 10 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
وی با بیان اینکه محور ارتباطی دشتک - فارسان از مصوبات سفر هیات دولت در استان است افزود : تا کنون هشت میلیارد تومان اعتبار برای ساخت این طرح هزینه شده است.
سرپرست مدیریت ساخت و توسعه راه های استان چهارمحال و بختیاری گفت : عملیات اجرایی احداث محور ارتباطی دشتک - فارسان از سال 84 آغاز و بر اساس پیش بینی های صورت گرفته تا سال 1394 تکمیل و به بهره برداری می رسد.
مقصودی گفت : از یک هزار و 500 متر طول تونل این محور تا کنون 250 متر آن حفاری شده است .
جاده فارسان به دشتک سومین جاده مواصلاتی استان چهارمحال و بختیاری به استان خوزستان است./س
برچسب ها: جاده ، فارسان ، دشتک ، چهارمحال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.