مدیرکل امور اجتماعی وزارت تعاون ، کار و امور اجتماعی گفت: در کارآفرینی ما در پی تولیدات و ایجاد ارزش افزوده هستیم و اشتغال تنها یکی از مولفه های خروجی مبحث کارآفرینی است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران مسعود کاظم زاده با اشاره به اینکه کارآفرینی و اشتغال مترادف یکدیگر نیست گفت: بین کارآفرینی و اشتغال تفاوت اساسی و مهمی وجود دارد چرا که ما در کارآفرینی به دنبال تولید ثروت و ایجاد ارزش افزوده هستیم و اشتغال تنها یکی از مولفه های مبحث کارآفرینی است.
وی در ادامه به سفر اخیر خود به استان خوزستان اشاره کرد: در خصوص رشد کارآفرینی در این استان گفت: خوزستاان یکی از استانهای مهم در صنعت و تجارت کشور محسوب می شود به طوریکه حدود یک پنجم کارآفرینان کشور در این استان حضور فعال دارند.
مدیرکل امور اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی خاطرنشان کرد:  کارآفرینان با فعالیت ها و اقدامات سازنده خود راهگشایی در زمینه مقابله با تحریم ها هستند به طوری که به بهره برداری از قابلیت های محیطی و انسانی موجب خودکفایی و استقلال هر چه بیشتر کشور را فراهم می‌کنند.
*تقویت کارآفرینی برای تقویت نظام اسلامی امری واجب است
در ادامه مدیرکل تعاون ، کار و امور اجتماعی استان خوزستان با اشاره به اینکه دشمنان و اقتصاد ما را مورد هدف قرار داده اند گفت: تقویت کارآفرینی به منظور تقویت نظام اسلامی امری واجب و ضروری است و دشمنان اسلام که پیش از این در تمام صحنه ها با شکست های فراوانی روبرو شده اند هم اکنون در حال آزمودن صحنه های اقتصادی هستند که جواب آنها از سوی ملت ایران به طور قطع چیزی جز شکست نخواهد بود.
موسوی با تاکید بر ضرورت فعالیت و حضور مستمر کارآفرینان تصریح کرد: واضح است که دولت بدون تلاش و همانند مردم نمی‌ تواند برنامه های خود را برای توسعه و پیشرفت پیش برد.
مدیرکل تعاون،‌کار و امور اجتماعی استان خوزستان با تاکید بر اینکه در استان خوزستان نباید بیکاری داشته باشیم و این در گرو حمایت بیشتر از کارآفرینان  محقق می‌شود خاطرنشان کرد:به منظور انتخاب کارآفرینان برتر تیم های ارزشیابی مرکب از سازمانهای مختلف تشکیل شد و کار داوری نیز به صورت دقیق انجام گرفت که سرانجام از 4 هزار و 495 نفر کارآفرین ثبت نام شده در این جشنواره 11 نفر برگزیده شده و مورد تجلیل قرار گرفتند./ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار