رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به ترفندها و توطئه های استكبار جهانی علیه مردم مسلمان در اقصی نقاط جهان ، گفت : قدس همچنان اولویت اصلی جهان اسلام است.

 

حجت الاسلام یوسف پور در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران افزود : پس از پیروزی انقلاب اسلامی ، توجه ویژه ای به آزادی قدس شریف از دست اشغالگران شده و قدس از آن به بعد همواره مورد توجه مسلمانان واقع شده است.

وی با اشاره به نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارك رمضان هر سال به روز قدس توسط امام راحل ، تصریح کرد : این تفكر موجب شده تا موضوع آزاد سازی قدس از یك مساله ناسیونالیستی به موضوع مهم جهان اسلام تبدیل شود.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به تاسیس نهضت های مردمی مانند قیام انتفاضه ، گفت : این نهضت ها با ایدئولوژی اسلامی در فلسطین تاسیس شده و عامل مهمی برای موفقیت های مردم مظلوم این منطقه شده است.

یوسف پور از آمادگی مردم مازندران برای برگزاری راهپیمایی باشكوه روز قدس امسال خبر داد و افزود : مردم مومن و روزه دار این خطه باشكوه تر از سال های گذشته در این مراسم خضور خواهند یافت.

وی همچنین به تحریم های دشمنان نظام علیه ایران اسلامی اشاره و تصریح کرد : تاكنون ، تحریم های دشمنان نظام نتیجه ای نداشته و ملت با تمام توان با آن مقابله خواهند كرد./س

برچسب ها: قدس ، اولویت ، جهان اسلام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.