عوامل تئاتر "شام آخر" به همراه رءیس حوزه هنری استان قم با نماینده وزارت امور خارجه در قم دیدار کردند.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران از قم،‌ رئيس دفتر نمايندگي وزارت خارجه در استان قم با مثبت ارزیابی کردن فعالیت های نمایشی استان و فعالیت‌های حوزه هنری گفت: ظرفیت‌های بالای بالقوه‌ی فرهنگی هنری در استان قم وجود دارد که که برای ترویج فرهنگ و اندیشه‌های انقلاب اسلامی در سراسر دنیا می‌توان از آنها بهره برد چنانچه پیش از این هم در حضورهای موثر هنرمندان قمی در عرصه‌های بین المللی شاهد آن بوده‌ایم.

  مکارم آمادگی وزارت خارجه را برای تسهیل سفر گروه‌های هنری و نمایشی استان قم به خارج از کشور را اعلام کرد.

در ابتدای این دیدار که به مناسبت سفر عوامل نمایش شام آخر به ژاپن برای حضور در فستیوال بین المللی تئاتر کیجیمونا فستا 2012 و اجرای اثرشان در این فستیوال، برگزار شد، وحید فرجی رئیس حوزه هنری استان قم گزارشی از انتخاب، دعوت و نحوه حضور این گروه نمایشی در این فستیوال بیان کرد.

نمایش شام آخر در پنجمین حضور بین المللی خود، با حمایت حوزه هنری استان قم راهی فستیوال بین المللی تئاتر کیجیمونا فستا 2012 ژاپن می‌شود.

این نمایش به نویسندگی محمد رضا کوهستانی و کارگردانی احمد سلیمانی محصول سال 1388 گروه تئاتر ایده است که در آن بازیگرانی چون مجید امیری، مهدی نیک روش، محمد جواد پیروزی، ماشاالله کوهستانی و احمد سلیمانی به ایفای نقش می‌پردازند./س

برچسب ها: قم ، شام آخر ، فستیوال ، ژاپن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.