مدیرشرکت آروین تک از فعالان حوزه گیم کشور معرفی تولیدات داخلی و بازیهای بومی را برای جذب مخاطب تاثیر گذار دانست و گفت: بازهای رایانه ای داخلی می بایست به گروههای مختلف اجتماعی معرفی شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از معاونت ارتباطات بنیاد ملی بازیهای رایانه ای، حسین احمدی افزود: بسیاری از خانواده ها از عرضه بازیهای متنوع ایرانی در بازار بی اطلاع هستند.رسانه ها بخصوص صداوسیما می توانند در این زمینه نقش آفرینی کنند.
این تولید کننده بازیهای رایانه ای ادامه داد : شرکت های سازنده بازی باید از توانایی معرفی و تبلیغ مناسب تولیدات خود برخوردار باشند. کمتر فضای تبلیغی شهرها در اختیار تولیدکنندگان بازی قرار می گیرد هرچند که تبلیغ به خود خود گران و از توان بازی سازان خارج است.
احمدی تاکید کرد: در صورتی که بازیهای ایرانی به خوبی معرفی شود، خانوادها تمایل می یابند که از این محصولات برای کاربری فرزندانشان استفاده کنند. آسیب های روانی بازی های خارجی بسیاری از خانواده ها را دچار نگرانی کرده است در حالی که  بازی های داخلی از نظر کارشناسان آسیب های کمتری دارد .
مدیر شرکت آروین تک  ادامه داد: بازیهای ایرانی به دلیل لحاظ کردن مباحث سن کاربران و مضامین متناسب با مخاطب از کیفیت مضمونی ممتاز در مقایسه با محصولات خارجی برخوردار است.البته افزایش توان تکنیکی در کنار مضمون و محتوا می تواند مخاطبان را به استفاده از بازیهای ایرانی ترغیب کند.
وی از صنعت گیم به عنوان عرصه ای فراگیر و  درامد زا در جهان یاد کرد و ادامه  داد:در صورتی که از این حوزه حمایت  جدی صورت گیرد و سرمایه مناسب  به این بخش  تزریق شود، ثمره آن برای عرصه فرهنگ گسترده خواهد بود./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار