مدیرعامل شرکت ملی حفاری نیاز امروز کشور به دکل های حفاری را 140 دستگاه اعلام کرد.

حیدر بهمنی در گفتگو با  خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، مدیرعامل شرکت ملی حفاری نیاز امروز کشور به دکل های حفاری را 140 دستگاه اعلام کرد و افزود: نزدیک به 120 دستگاه حفاری از سوی شرکت های مختلف در سراسر کشور در حال حفاری هستند.
بهمني تاکيد کرد: شرکت های حفاری فعال در کشور با برنامه ریزی هایی که انجام داده اند، در پی رفع این نیاز هستند در همين راستا 14 قرارداد ساخت دستگاه دکل با  سازندگان امضا کرده است .
وي تصريح کرد: این شرکت نیز پیش از این ساخت 8 دستگاه دکل حفاری را به برخی از سازندگان داخلی واگذار کرده بود که این دستگاه ها در حال انجام حفاری در پروژه های مختلف هستند.
مدیرعامل شرکت ملی حفاری به بومی سازی 18 هزار قطعه حفاری مورد نیاز این شرکت از سوی سازندگان داخلی اشاره کرد  و گفت: ملی حفاری در انجام فرآیندهای گوناگون به 34 هزار قطعه نیاز دارد که بومی سازی این حجم عظیم نشان می دهد رویکرد شرکت بیش از واردات تامین نیاز از داخل کشور است.
مدیرعامل شرکت ملی حفاری با بیان این که شرکت ملی حفاری در مناطق مختلف کشور 72 دکل در حال کار دارد، یادآور شد: هشت دستگاه دکل حفاری دریایی نیز از سوی این شرکت در پروژه های مختلف در حال حفاری هستند.
وی همچنین از بومی سازی یکی از فناوری های مورد نیاز صنعت حفاری در کشور خبر داد و گفت: اخبار کامل تر در این زمینه روزهای آینده اعلام می شود./ر
برچسب ها: دکل ، حفاری ، دستگاه ، پروژه ، مناطق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار