وقتی در خیابانها راه می روی به اصطلاح قدم میزنی در کنار پیاه روها و خیابانها نخاله یا زباله هایی به چشم می خوره که منظر شهري را خراب می کند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، این نخاله های ساختمانی که متأسفانه در جای جای بعضی از پیاده روها و خیابانها به چشم می خوره دل هر شهروندی را به دردی می آرد که چرا این نخاله ها به جای اینکه در سطلهای آشغال نمایانگر باشد در کنار خیابانها و این پیاده روها به اصطلاح "جولان" می دهند.

شاید بارها و بارها، تماشاگر این تصاویر در خیابانها باشید و با خود بگویید که چه کسی این نخاله ها را در کنار پیاده روها و خیابانها ریخته، اما متأسفانه ما آدمها عادت کردیم که همیشه دیگران را مقصر در همه امور بدانیم ولی باید یاد بگیریم که از "خودمان" شروع کنیم و بعد دیگران را مقصر این مشکلات بدانیم.

اگر من از خودم شروع کنم قطعاً این مشکلات و از بین بردن چهره شهر دیگر وجود نخواهد داشت. چرا که اول به خود احترام می گذاریم و بعد به حریم شهری که در آن زندگی می کنیم.

بنابراین برای رفع این مشکلات در منطقه 3 به سراغ مددی معاون امور شهری و فضای سبز این منطقه رفتیم تا اطلاعات بیشتری در این خصوص داشته باشیم.

مددي اجرای طرح جمع آوری نخاله های ساختمانی در کنار خیابانها و پیاده روها را طرحي يکماهه اعلام کرد و گفت: اين طرح به مدت یکماه اجرا شده است که البته اجرای این طرح به منظور پاکسازی منظر شهری ایجاد شده که امیدواریم شاهد اینگونه زباله و نخاله ها در سطوح شهر نباشیم./ل

گزارش از سحرآرام

برچسب ها: جولان ، پیاده رو ، نخاله
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار