به مناسبت ماه نزول وحی و با همت اداره کل اوقاف و امور خیریه استان 8 هزار جلد قرآن کریم به مناطق محروم کرمان اهدا می‌شود.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ،  به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان 8 هزار جلد قرآن کریم به 18 شهرستان استان کرمان به صورت رایگان و در قالب کاروان قرآنی ارسال می‌شود.

روح الله رستمی مسئول روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمان یکی از وظایف مهم و اصلی اوقاف را تبلیغ و ترویج فرهنگ قرآنی دانست و اظهار داشت در همین راستا هر ساله با شروع ماه مبارک رمضان درخواست‌های شهرستان‌ها بررسی و پس از نیازسنجی تعدادی قرآن خریداری و به صورت رایگان اهدا می‌شود.

وی چهارشنبه چهارم مرداد ماه جاری را زمان ارسال 8 هزار جلد قرآن کریم به سراسر استان کرمان اعلام و تصریح کرد: قرآن‌های اهدایی ویژه مساجدی هستند که تا کنون قرآن از اوقاف دریافت نکرده‌اند.

رستمی طرح تربیت حافظان و قاریان در جوار امامزادگان و بقاع متبرکه، برگزاری جلسات قرآن، آموزش روخوانی و روانخوانی قرآن کریم و جمع‌خوانی قرآن کریم در بقاع متبرکه را از مهم‌ترین برنامه‌های اوقاف کرمان در ماه مبارک رمضان اعلام کرد.

مسئول روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمان افزود: برگزاری مسابقات قرآنی، مسابقات اذان و تواشیح نیز طی سال توسط اوقاف کرمان برگزار می‌شود.

وی با محکوم کردن اهانت‌های مکرر اسلام‌ستیزان به ساحت مقدس قرآن کریم، تبلیغ و ترویج فرهنگ قرآنی را به ویژه در مناطق محروم که بیشتر مورد هجمه‌های تبلیغاتی سوء قرار گرفته‌اند را وظیفه همه دستگاه‌های اجرایی دانست./ج1

برچسب ها: کرمان ، محروم ، قرآن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.