يك كارشناس اقتصادي با تاكيد بر اينكه دولت بايد با تعيين ضوابط و استانداردهاي مناسب براي مقابله با واردات بي رويه كالا گام بردارد، گفت: رشد اشتغال و رقابت پذيري كالاها و محصولات توليدي نيازمند بهبود فضاي كارآفريني و نوآوري است.

فرشيد سيم برد در گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران گفت: بايد با تمام توان ظرفيت ها و فرصت هاي توليد و با فراهم كردن بستري مناسب جهت تقويت نوآوري و كارآفريني مسير رشد را به سمت نيروهاي خلاق و كارآمد هدايت كرد.

وي در ادامه با اشاره به اينكه يكي از راهكارهاي افزايش ميزان توليد، كاهش هزينه هاي توليد، مهار تورم، بهينه سازي انرژي و مواد سوختي از طريق اتخاذ سياست هاي مالي و پولي مناسب در جهت ارتقاء بهره وري توليدات تلاش كرد.

اين كارشناس مسائل اقتصادي با تاكيد بر اينكه دولت بايد با تعيين ضوابط و استانداردهاي مناسب براي مقابله با واردات بي رويه كالا گام بردارد، افزود: رشد اشتغال و رقابت پذيري كالاها و محصولات توليدي نيازمند بهبود فضاي كارآفريني و نوآوري است.

سيم برد در پايان تصريح كرد: عواملي چون تدوين سياست مديريت فرآيندهاي توليدي، افزايش ميزان بهره وري توليد، كشف و تربيت نيروهاي خلاق و افزايش ميزان بهره وري توليد از مهمترين عوامل در ايجاد بهبود شرايط حوزه تامين منابع مالي است./عب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار