نماينده كرمانشاه در مجلس گفت: كرمانشاه در جنگ تحميلي شهداي زيادي را تحويل كشور داد و خط مقدم مبارزات بود، ضمن اينكه اين استان مهد تمدن ايران است و لازم است نمايندگان استان با وحدت پاسخ اعتماد مردم به خود را بدهند و در عمل به وظايف خود كوتاهي نكنند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

سید سعيد حيدري‌طيب گفت: ارتقاي جايگاه استان در قانون پنجم توسعه كه ميانگين توسعه آن از متوسط استان‌هاي ديگر در برنامه پنجم توسعه پايين‌تر است، لزوم رسيدگي به زيرساخت‌هاي از بين رفته در سال‌هاي جنگ تحميلي و جبران عقب‌ماندگي‌هاي حاصل از آن و توجه به دستاوردهاي سفر مقام معظم رهبري به اين استان را براي مسوولان و نمايندگان ايجاب مي‌كند.

حيدري‌طيب ادامه داد: مصوبات سه سفر استاني رييس‌جمهور به استان كرمانشاه دستاوردهاي خوبي به همراه داشت ولي متاسفانه اگر به شاخص‌هاي عملياتي آن توجه كنيم مي‌بينيم كه در حوزه اجرا از اين مصوبات عقب هستيم و اين وضع در شان ملت و مردم كرمانشاه نيست.

وي تاكيد كرد: پالايشگاه آناهيتا، كارخانه ايران خودرو، مترو و راه‌آهن غرب كشور و همچنين توجه به بخش كشاورزي كه همه از مصوبات سفرهاي استاني است مي‌تواند از آمار فزآينده بيكاري در اين استان جلوگيري كند. همچنين سرنوشت دهكده المپيك كرمانشاه نيز مشخص نشده است .

نماينده مردم كرمانشاه در پايان گفت: پيشنهاد مي‌كنم كميته مشتركي متشكل از نماينده دولت، نمايندگان مردم در استان كرمانشاه و استاندار پيگير مصوبات سفرهاي استاني دولت شوند تا از محروميت‌هاي اين استان كرمانشاه كاسته شود. /س

برچسب ها: نمایندگان ، وحدت ، اعتماد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.