مسئول غرفه ای از بخش نهادها و موسسات نمایشگاه قرآن گفت: با شیوه تلفنی قرآن اموز بین 2 تا 4 سال حافظ کل قرآن براساس وقت استعداد و توانمندی است.

رضوانی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران افزود: قرآن آموز بعد از انتخاب استاد بسته های آموزشی را دریافت می کند بعد از دریافت این بسته با توچه به علاقه قرآن آموز استاد هفته ای یک یا دو بار با منزل یا موبایل تماس گرفته و از قرآن آموز رفع اشکال می کند. در این رفع اشکال استاد آیات قبلی را که آموزش داده با قرآن آموز تمرین و مرور کرده و سپس به آیات جدید می پردازد.

وی در ادامه از بسته های آموزشی سخت گفت و بیان کرد: علاقه مندان برای استفاده از این طرح می توانند هزینه ناچیز به شرح زیر پرداخت کنند.

1- اگر برای سه ماه استاد هفته ای یک بار با منزل قرآن آموز تماس گیرد هزینه آن 20 هزار است.

2-اگر برای سه ماه استاد هفته ای یک بار با موبایل قرآن آموز تماس گیرد هزینه آن 25 هزار است.

3-اگر برای سه ماه استاد هفته ای دو بار با منزل قرآن آموز تماس بگیرد هزینه آن 30 هزار تومان است.

4- اگر برای سه ماه استاد هفته ای دوبار با موبایل قرآن آموز تماس بگیر هزینه آن 40 هزار تومان است.

رضوانی اذعان کرد: قرآن آموز در طی دوره آموزش می تواند از مرخصی استفاده نماید که این مرخصی بی نهایت بوده و قرآن آموز موظف است به استاد خود اطلاع دهد، اما حداقل سن برای ثبت نام در این طرح 12 ساله است البته استثناهم اتفاق افتاده است.

وي خاطر نشان كرد: برای این طرح اگر از یک خانواده بیش از یک نفر شرکت کنند 15 درصد تخفیف خواهند گرفت به علاوه بر اینکه در نمایشگاه برای علاقه مندان به ثبت نام 10 درصد تخفیف نمایشگاهی دارد، در ضمن همان طور که بیان شد اگر از یک خانواده چند تن ثبت نام کردند و در ادامه با توجه به شرایطی نخواستند به این طرح ادامه بدهند می توانند بقیه دوره را به دیگر اعضای خانواده شان منتقل نمایند.

گفتنی است: در این طرح بیش از 2000 تن به صورت آنلاین در حال حفظ قرآن می باشند./ف

برچسب ها: رضوانی ، قرآن آموز ، تلفنی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار