مديركل بندر و دريانوردي خرمشهر گفت: در چهار ماهه امسال 559 هزار و 706 تن انواع كالا در اين بندر تخليه و بارگيري شد كه اين ميزان در مقايسه با مدت مشابه سال‌گذشته يك درصد رشد داشته است.

عادل دريس در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران خوزستان ، اظهاركرد: همچنين در اين مدت ميزان تخليه كالا در بندر خرمشهر 144 هزار و 458 تن انواع كالا بوده  كه اين ميزان نسبت به مدت مشابه سال‌گذشته 30 درصد كاهش يافته است؛ در سال گذشته بيش از 207 هزار تن كالا در اين بندر تخليه شد.

 وي افزود: در چهار ماهه امسال ميزان بارگيري كالا با بيش از 415 هزار تن در مقايسه با سال‌گدشته 20 درصد افزايش را نشان مي‌دهد.

 دريس تصريح‌كرد: در اين مدت 27 هزار و 387 تن انواع مواد نفتي در اين بندر تخليه و بارگيري شد كه اين ميزان نسبت به مدت مشابه سال‌گذشته 170 درصد رشد داشته است. همچنين از ابتداي سال تاكنون 12 هزار و 877  مسافر در اين بندر تردد كردند كه اين تعداد در مقايسه با سال‌گذشته با 26 درصد افزايش همراه بوده است.

 مديركل بندر و دريانوردي خرمشهر ادامه‌داد: در اين مدت 92 شناور از اين بندر به كشور عراق بارگيري شد كه از نظر تعداد شناورهاي بارگيري شده نسبت به سال‌گدشته شش درصد رشد داشته است./س

 
برچسب ها: رشد ، تخلیه ، بارگیری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.